Rabobank helpt u graag via onze verschillende kanalen met uw vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier uw bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om u goed te helpen en daarmee uw zelfredzaamheid te vergroten hebben we de Mobiele Bankservice.
Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt u met een duurzaam vervoersmiddel in uw eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van uw bankzaken. Dit gebeurt bij u thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Met de Mobiele Bankservice zijn we altijd dichtbij en dragen we tegelijkertijd bij aan een duurzame samenleving, zodat ook u uw dagelijkse bankzaken zelf kunt blijven regelen.
Kunnen wij u van dienst zijn? Neem dan gerust contact met ons op via (0412) 45 77 77.
Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.
Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.
Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur
Klantenservice
Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.
Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.
Bellen
Particulieren
Bedrijven
Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur