Onze medewerkers zijn thuis online

Je kunt tegenwoordig via Online Bankieren en de Rabo App veel zaken zelf regelen. Maar in een aantal gevallen lukt dat niet. Heb je vragen over je bankzaken, je verzekeringen of je hypotheek? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bel ons, chat in de Rabo App of vraag online een videogesprek aan met een financieel adviseur. Wij helpen je ook vanuit thuis met plezier verder.

Net zo veilig als altijd

Praten over jouw financiële situatie wil je alleen in een veilige omgeving, ook online. Wij vinden jouw privacy net zo belangrijk als jij dus bieden we veilige oplossingen. In onderstaande artikelen leggen onze medewerkers uit hoe je veilig en vertrouwd je bankzaken regelt. Vanaf de bank, met de bank.

Hypotheekgesprek vanuit huis

Het coronavirus kan de nodige financiële onzekerheid met zich meebrengen, zegt financieel adviseur René de Ponti. ‘Misschien sta je net op het punt om een nieuw huis te kopen, maar twijfel je of dat in jouw situatie handig is. Of je hebt een vraag over je huidige hypotheek. Het is niet nodig om met vragen te blijven zitten, wij zijn er voor je!

Voor een hypotheekgesprek hoef je de deur niet uit. Onze adviseurs staan voor je klaar voor een gesprek via video of telefoon. Zo beperken we het fysieke contact en creëren we een veilige omgeving voor onze klanten en medewerkers in tijden van het Coronavirus.

Een online videogesprek is eenvoudig en veilig. Je voert het gesprek via jouw computer, laptop, tablet of smartphone. Gewoon thuis vanaf je bank, met de bank. Wanneer het jou uitkomt. Tijdens het gesprek bespreken we dezelfde onderwerpen als bij een afspraak op ons kantoor. Voordeel: je zit in je eigen omgeving en je voert het gesprek met onze vertrouwde adviseurs.

Natuurlijk kun je ook een afspraak maken voor een telefoongesprek. Je kunt ons ook bereiken via 0475-518518’.

Tip: via Online Bankieren en de Rabo App kun je zelf veel regelen en chatten met een van onze medewerkers.

Klik hier voor meer informatie en het maken van een afspraak

Telefonische hulp bij je bankzaken

Mobiele adviseur Marion Donders kan zich goed voorstellen dat je in deze onzekere tijd veel vragen hebt. Tegenwoordig kun je via Online Bankieren en de Rabo App veel zaken zelf regelen. Maar soms moet je iets regelen, aanvragen of oplossen wat online niet lukt. Hoe fijn is het dan om te weten dat de adviseurs van de Rabobank ook nu voor je klaar staan, zegt Marion.

Heb je een vraag over je bankzaken of verzekeringen en kun je het niet zelf regelen? Blijf gewoon thuis en stel je vraag via chat in de Rabo App of bel ons. Dan kijken we samen hoe we het op kunnen lossen. Zo regel je je bankzaken vertrouwd vanaf je eigen bank, met de bank.

Kijk wat je zelf online kunt regelen

Videogesprek over je hypotheek

Om een beeld te krijgen van je hypotheekmogelijkheden kun je met het Rabobank Hypotheekdossier online een berekening maken. Alle gegevens die nodig zijn voeg je eenvoudig zelf toe in jouw eigen Rabobank Hypotheekdossier. En om een financieel adviseur te spreken hoef je ook de deur niet uit. Bij de Rabobank kun je namelijk financieel advies krijgen via een videogesprek. Gewoon thuis vanaf je bank, met de bank. Financieel adviseur Anouk van Horne legt uit hoe zo’n videogesprek werkt.

Voor een videogesprek ontvang je van ons een link naar een beveiligde omgeving waarin je één-op-één kunt spreken met je adviseur. In dat gesprek komt alles aan bod dat ook in een live gesprek besproken zou worden. Het is wel makkelijk als je een groot scherm hebt tijdens een videogesprek, dan kunnen we eenvoudig het scherm met je delen. Zo kunnen we je meteen een en ander laten zien. Snel, gemakkelijk en flexibel dus!

Bekijk hoe een videogesprek werkt

Thuis samen bankieren

Vind je het lastig om zelf je bankzaken te regelen? Vaak is bankieren met hulp van iemand anders een prima oplossing. Mobiele adviseur Marie-Louise Laveaux-Lalieu noemt een paar mogelijkheden.

*Volmacht

Met een volmacht geef je iemand toegang om te beschikken over je rekening(en). Het is verstandig om alleen een volmacht te geven aan iemand die je goed kent. Iemand in jouw omgeving die je vertrouwt. Bijvoorbeeld je partner of een familielid.

*Leventestament

Een levenstestament geeft duidelijkheid op het moment dat je jouw eigen zaken niet meer kunt regelen. Je geeft hierin bijvoorbeeld aan wie namens jou beslissingen mag nemen als je dat zelf niet meer kunt. Een notaris kan je hierover adviseren.

Ik help je graag

Wil je jouw bankzaken (voor een deel) uit handen geven? Neem contact met me op, dan zoeken we samen de best passende oplossing. We betrekken hierbij ook degene die je hierbij kan helpen. En ik geef je tips over het voorkomen van misbruik door anderen.

Ik wil een gesprek over volmachten

Contact

Ma-vr: 8.00-18.00 uur Za: 9.00-17.30 uur


Neem 24/7 contact op met Rabo Interhelp

Particulieren

Bedrijven