Lokaal, vers en gezond inkopen bij B.O.P’s versautomaat in Asten

De lente is weer begonnen. Ruud Rooijakkers en Willie Blankers verkopen vanuit B.O.P’s versautomaat (Markt 3 Asten, naast bakkerij Koolen) aardbeien en asperges. Maar daarnaast kun je hier ook terecht voor kant-en-klaarmaaltijden, smulbroodjes, diverse groenten en seizoensproducten. Accountmanager Remco Hellegers sprak de twee ondernemers over dit nieuwe initiatief.

Behoefte van de klant

Toets de juiste code in, betaal elektronisch en geniet van je aardbeien of je salade. Zo simpel werkt de versautomaat. Lukt het niet? Dan kan de klant de hulplijn inschakelen, ze krijgen dan direct iemand aan de lijn. De twee heren voldoen met hun initiatief aan de vraag die ze in het dorp zien. ‘We merken dat veel ouderen die alleenstaand zijn, een gezonde maaltijd willen eten, maar niet elke dag zelf kunnen koken. Of werkenden die geen tijd hebben om elke dag een verse maaltijd te koken. We denken dat we voor hen met B.O.P’s versautomaat een mooie oplossing bieden, naast onze winkel in Liessel.’ De ondernemers bieden via de automaat lekker, gemakkelijk en gezond eten aan. ‘We merken dat mensen door de coronacrisis bewuster en lokaal zijn gaan inkopen, daar past dit perfect bij.’

Elke dag verse producten

In B.O.P’s versautomaat zijn dus gezonde maaltijden te vinden. ‘Uit eigen keuken. Zonder toegevoegde stoffen om de houdbaarheid te beïnvloeden.’ Alle producten komen uit de streek. ‘Wij werken met lokale seizoensproducten die we bij de boeren in de buurt halen. Zo zorgen we ervoor dat alles wat we aanbieden zo vers mogelijk is.’ Daarnaast vind je in de B.O.P’s versautomaat unieke BOP-producten. ‘Zoals het Lijssels-worstenbroodje, dat vind je nergens anders. Of lekkere salades.’

Altijd bereikbaar

Door met een automaat te werken, kunnen klanten van vroeg tot laat terecht. ‘De deur gaat om 22.00 uur op slot en om 7.00 uur gaan we weer open. Wij zijn het gewend om altijd klaar te staan voor onze klanten.’ En dat blijkt goed te bevallen in Asten. ‘We zijn begonnen met een probeerweek. Daarin hebben we klanten gevraagd wat ze nog missen bij ons, zodat we kunnen blijven finetunen. Er was bijvoorbeeld een vraag om aspergesalade toe te voegen en hollandaisesaus, dus dat is straks ook te vinden in de automaat!’ Daarnaast wil het duo meer artikelen toevoegen om ‘uit het vuistje te eten’. ‘Maar daar moet de verpakking dan ook naar zijn, we willen bij een salade bijvoorbeeld een vorkje toevoegen.’

Ambitie

De stap past in de ambitie van Ruud en Willie om naast hun winkel in Liessel te blijven groeien. ‘We willen niet alleen in de winkel werken, maar ook aan de winkel. En als je wilt groeien moet je dingen loslaten en overdragen aan anderen. Wie weet volgen er nog wel meer B.O.P’s versautomaten!’

Heb je een goed idee?

En ik ben er als accountmanager van overtuigd dat dit gaat lukken. Want deze twee ondernemende heren barsten van de energie en goede ideeën én voelen goed aan wat er speelt in de markt. En daarnaast luisteren ze ook goed naar hun klanten. Niet alleen voor een gezellig praatje, maar ook waar de behoeftes liggen. Dus heb je een goed idee om het assortiment aan te vullen? Bel dan even via de automaat of geef het door in de winkel in Liessel.

Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur


Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Bellen

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur