Veranderende dienstvelening Asten en Mierlo

Veranderende dienstverlening Asten

De traditionele vestiging waar binnen van oudsher klantcontact plaatsvond verdwijnt steeds meer naar de achtergrond en bezoeken aan een kantoor nemen in rap tempo af. De voorkeurskanalen ten aanzien van financiën van nagenoeg iedereen in Nederland zijn tegenwoordig onze website en app. En dat zien we ook terug in klantgedrag: 91% van onze particuliere klanten tot 75 jaar is online actief. Daarnaast maken de geldautomaten van Rabobank, ING en ABN AMRO plaats voor de (gele) automaten van Geldmaat. Hierdoor zijn er binnenkort geen automaten meer binnen in de kantoren aanwezig. 

Asten en Mierlo

Dit alles leidt ertoe dat steeds minder klanten een bankkantoor bezoeken. Dit beeld zagen we ook voor de coronapandemie al in Asten en Mierlo. Door het afgenomen fysieke bezoek aan onze kantoren is het niet meer passend en rendabel om alle kantoren open te houden. De kantoren in Asten en Mierlo waren vanwege de corona-pandemie al langere tijd gesloten en gezien de ontwikkelingen is besloten deze kantoren niet meer te openen.

Onze dienstverlening

Uiteraard blijven wij graag met onze klanten in contact. Er zijn veel verschillende manieren waarop we bereikbaar zijn.

Online of zelf regelen
Wist je dat je vrijwel alle dagelijkse bankzaken 24 uur per dag, 7 dagen per week online kunt regelen? Heb je vragen? Kijk altijd eerst of je de antwoorden op rabobank.nl via de zoekbalk kunt vinden. Als je via de website inlogt in Rabo Online Bankieren, kun je je bankzaken op een veilige manier regelen. Of je kunt de Rabo App downloaden op jouw mobiel of tablet. Moet je iets regelen? Iets aanvragen, een pas blokkeren, een rekening openen? Dit kan allemaal in de Rabo App.

Telefonisch contact en gespecialiseerd advies
Veel bankzaken kun je ook telefonisch regelen. Kunnen wij je ergens bij helpen? Neem eerst telefonisch contact met ons op, voordat je ons kantoor bezoekt. Bel één van onze adviseurs via telefoonnummer (088) 722 66 00. Zij helpen je graag en zijn er ook voor het plannen van een persoonlijk adviesgesprek via video of een afspraak bij je thuis, in een van onze kantoren of elders. Dit geldt ook voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over een hypotheek of financiële vragen met betrekking tot je bedrijf. Hiervoor kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek, maar ook op een fysieke locatie die jou past. Onze collega's van financieel advies over wonen of vermogen en onze bedrijvenadviseurs helpen je graag. Zo kun je je bankzaken blijven doen zoals je gewend bent, in principe zonder dat je daar de deur voor uit hoeft. 

Mobiele Bankservice
Soms lukt het niet om op bovenstaande manieren je bankzaken zelf te regelen. Om je goed te helpen, hebben we de Mobiele Bankservice. Een medewerker bezoekt je in je eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Zo kan ook jij je dagelijkse bankzaken zelf blijven regelen. Om de Mobiele Bankservice aan te vragen, kun je telefonisch contact met ons opnemen.

Openingstijden kantoren en beschikbaarheid automaten

Kijk onder 'Vestigingen en automaten' voor actuele informatie over onze overige kantoren. De locaties en openingstijden van beschikbare geldautomaten bij jou in de buurt (zowel om te pinnen als te storten) vind je op http://www.locatiewijzer.geldmaat.nl.

Asten en Mierlo, 28-6-2021

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn