Persbericht Sluiting Aalsmeer

Zakelijk bellen

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of de Rabo App, eenvoudig en snel, wanneer het hen uitkomt. Daarnaast maken de geldautomaten van alle banken plaats voor de (gele) automaten van Geldmaat. Hierdoor zijn er binnenkort geen automaten meer binnen in onze kantoren aanwezig. Dit alles leidt ertoe dat steeds minder mensen een bankkantoor bezoeken. Rabobank Regio Schiphol besluit daarom het kantoor in Aalsmeer te sluiten per 1 juli 2021.

Mart Pfeiffer, Coöperatief Directeur Rabobank Regio Schiphol “Doordat steeds meer klanten hun bankzaken online regelen, mede door de coronacrisis, is de digitalisering gaan versnellen. Dit heeft ons doen besluiten om dit kantoor te sluiten. Rabobank Regio Schiphol heeft al zijn klanten schriftelijk geïnformeerd over de sluiting.”

Online of zelf regelen

Wist je dat vrijwel alle dagelijkse bankzaken 24 uur per dag, 7 dagen per week online geregeld kunnen worden? Ook voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over de hypotheek, kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zo kun je je bankzaken blijven doen zoals je gewend bent, zonder dat je daar de deur voor uit hoeft.

Openingstijden kantoren en beschikbaarheid automaten

Kijk voor actuele informatie over onze kantoren op onze website. Voor een persoonlijk adviesgesprek via video of een afspraak bij je thuis, in een van onze kantoren of elders, neem je contact met ons op.

Mobiele Bankservice

De locaties en openingstijden van de automaten van Geldmaat bij je in de buurt vind je op www.locatiewijzer.geldmaat.nl.

Geldmaat

1-7-2021

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn