Nieuw servicepunt in Malden

Aanpassing dienstverlening in Malden per 4 mei

Klanten van de Rabobank kunnen voortaan (en mits de coronamaatregelen het toelaten) voor vragen over hun dagelijkse bankzaken terecht in een tijdelijk contactpunt van de bank aan de Promenade 39. We zijn hier drie ochtenden per week aanwezig om klanten te ontmoeten en waar nodig te helpen.

“Het gebruik van mobiel en internet heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen – ook voor het regelen van bankzaken. Als gevolg daarvan worden bankkantoren minder bezocht en apparaten minder gebruikt. Dat gold ook voor ons kantoor in Malden”, aldus Martin Visser, directeur Particulieren en Bedrijven van Rabobank Rijk van Nijmegen. ”Daarom hebben we dit kantoor opgeheven. Particuliere klanten kunnen voor hun servicevragen voortaan op maandag, woensdag en donderdag van 10.00 tot 12.30 uur terecht in ons nieuwe tijdelijke contactpunt.”

Beschikbaarheid automaten

De Rabobank pinautomaat en de sealbagautomaat voor ondernemers krijgen tijdelijk een plaats aan de andere kant van Winkelcentrum Malden aan het Noordplein. Naar verwachting is deze tijdelijke voorziening medio juli beschikbaar.

Telefoon en online

Veel bankzaken regel je eenvoudig 24/7 via de Rabo App of Rabo internetbankieren. Afspraak maken voor een hypotheek? Plan dan een videogesprek met een adviseur via rabobank.nl/hypotheek. Telefonisch zijn we bereikbaar op (088) 722 66 00.

Hulp nodig bij bankieren?

Bekijk hier de mogelijkheden

Malden, 2-4-2020

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn