Onze dienstverlening verandert | We blijven dichtbij.

Onze dienstverlening verandert. Maar we blijven dichtbij.

In onze online dienstverlening is een versnelling ontstaan. Steeds meer klanten regelen hun bankzaken telefonisch, online via video/chat of via de Rabo App. De maatregelen tegen het coronavirus versterken deze behoefte voor online bankieren. Rabobank beweegt daarin mee en wij passen onze dienstverlening via onze vestigingen aan.

Daarom sluiten de kantoren in Groesbeek (Dorpsstraat 19) en Malden (Promenade 39). Deze kantoren zijn op dit moment al gesloten in verband met de coronamaatregelen en gaan niet meer open. 

We blijven dichtbij!

We ontmoeten je graag waar en wanneer het jou uitkomt. Vanzelfsprekend kun je 24/7 jouw bankzaken regelen via rabobank.nl, de Rabo App, of telefonisch. Voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over jouw hypotheek, kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zie: rabobank.nl/hypotheek. Zo kun je jouw bankzaken blijven regelen, zoals je gewend bent, zonder dat je daarvoor de deur uit hoeft.

Toch liever een kantoor bezoeken? Je bent van harte welkom op ons dichtstbijzijnde kantoor in Nijmegen (Keizer Karelplein 1) of na de zomerperiode in Wijchen (Oude Klapstraat 74) voor jouw dagelijkse bankzaken en, op afspraak, voor advies. Bekijk onze actuele openingstijden op rabobank.nl/vestigingen.

Op zoek naar een geldautomaat om geld te storten of op te nemen? Je kunt terecht bij een van de welbekende gele automaten bij jou in de buurt.

Minder mobiel? Ook dan staan we voor je klaar

Soms lukt het niet om op bovenstaande manieren jouw bankzaken zelf te regelen. Als je wat meer op leeftijd bent of een (tijdelijke) beperking hebt, dan bieden we speciale ondersteuning met de Mobiele Bankservice. Onze lokale medewerkers komen dan bij jou thuis en helpen je met jouw bank gerelateerde vragen. Interesse? Maak dan een afspraak via (088) 722 66 00.

Rijk van Nijmegen, 22-7-2021

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn