Rijn en Heuvelrug publiceert maatschappelijk jaarverslag 2019

Maatschappelijk jaarverslag 2019

Rabobank wil als betekenisvolle coöperatieve bank en leidende Food & Agri bank een belangrijke bijdrage leveren aan de welvaart en het welzijn in Nederland en aan het duurzaam voeden van de wereld. Op 12 februari publiceerde Rabobank Rijn en Heuvelrug haar geïntegreerd jaarverslag 2019. De bank legt hierin maatschappelijke en financiële verantwoording af. Ook illustreert het uitgebreide verslag de betekenis van Rabobank voor mens, milieu en maatschappij en welke groei er in 2019 heeft plaatsgevonden.

Versterken lokale leefomgeving

Lokaal wil Rabobank het verschil maken. De speerpunten daarbij zijn klanten verder helpen op het gebied van zelfredzaamheid en ondernemerschap. Ook het versterken van de lokale leefomgeving en bijdragen aan een duurzame voedselproductie zijn belangrijk. Directievoorzitter Migchel Dirksen aan het woord over de maatschappelijke rol en bijdrage van Rabobank Rijn en Heuvelrug in de regio: “Als coöperatieve bank weten wij als geen ander dat je samen verder komt en grootse dingen kunt bereiken. We stimuleren initiatieven die de woon- en werkomgeving beter maken en delen kennis om ambities waar te kunnen maken. Maar dit doen we niet alleen, dit doen we samen. Alleen samen kunnen we groeien”.

13-2-2020

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn