Van 4 naar 2 kantoren én service aan huis

Van 4 naar 2 kantoren én service aan huis

Het gebruik van mobiel- en internetbankieren heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen. Als gevolg daarvan worden bankkantoren minder bezocht. Dat geldt ook voor onze kantoren. Daarom passen we onze dienstverlening hierop aan.

Wat verandert er precies?

We sluiten onze kantoren in Dongen, aan de Westermarkt in Tilburg en het servicepunt in Jan van Besouw in Goirle gesloten. Zij zijn op dit moment dicht in verband met de corona crisis en gaan niet meer open. Het huidige servicekantoor aan de Spoorlaan 296 in Tilburg wordt op 15 december geïntegreerd in ons kantoor aan Spoorlaan 300. De kantoren in Tilburg aan de Spoorlaan 300 en de Heyhoefpromenade blijven geopend voor uw bankzaken.

Dichtbij is voor iedereen anders

U bepaalt de interactie waar en wanneer het u uitkomt. Via videobellen, Face-to-face op één van onze kantoren of bij u thuis en 24/7 via internet en telefoon. Het sluiten van kantoren betekent dus niet dat we minder ‘dichtbij’ worden, integendeel. Dichtbij zijn gaat verder dan gebouwen van steen.

Onze service aan huis

Het kan zijn dat u persoonlijke ondersteuning nodig heeft en minder mobiel bent om naar één van onze kantoren te komen. In dat geval komen onze mobiele adviseurs bij u thuis. Zij kunnen u op die manier ondersteunen met uw bankzaken. Ook geven zij tips om financieel misbruik te voorkomen en tegen te gaan en met de Rabo Geld Express kunnen we zorgen dat er contant geld thuis afgeleverd wordt. Als u hiervan gebruik wilt maken kunt u bellen naar (013) 537 99 11.

Tilburg, 12-10-2020

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn