Een financieel advies gesprek gewoon bij je thuis

Rabobank

Deze zomer is Rabobank Utrecht begonnen met adviesgesprekken bij klanten thuis. Financieel adviseur Kim Steijling proefde de behoefte in zijn klantgesprekken en ging ermee aan de slag. Hij merkte direct de meerwaarde van de bezoeken aan huis of zaak.

“Wanneer een klant of potentiële klant behoefte heeft aan een adviesgesprek voor een nieuwe hypotheek of andere bancaire producten ga ik, of een collega, graag bij mensen op bezoek. Dit geldt met name voor klanten die minder makkelijk de gelegenheid hebben om naar één van onze kantoren te komen. Doordat wij bij mensen thuis of op de zaak komen ontzorgen wij ze. Ze hoeven geen oppas te regelen voor de kinderen of plannen dit tussen werkafspraken door. Ook klanten in de buitengebieden, waarderen het dat we langskomen. Ik merk ook dat bij mensen thuis het gesprek veel gemakkelijker gaat. En ik kan me als adviseur nóg beter inleven in de wens van de klant als ik bijvoorbeeld in die garage sta die verbouwd moet worden tot keuken. Het is eigenlijk heel logisch dat wij als dienstverlener naar de klant toe gaan. Wij zijn er voor onze klant en dat laten we graag zien.”

Ook interesse in een bezoek van Kim of één van zijn collega’s? Kijk op www.rabobank.nl/utrecht of stuur een mail naar financieeladvies.utrecht@rabobank.nl

22-12-2017

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn