Mobiele adviseurs

Wij vinden het als coöperatieve bank belangrijk dat u zo lang mogelijk zelfstandig kunt bankieren en veilig uw bankzaken regelt. Nu én in de toekomst. Wellicht kunt u hier soms wel wat hulp bij gebruiken. Dat begrijpen wij maar al te goed. We denken daarom graag met u mee!

Mobiele Bankservice

Klanten die wat meer op leeftijd zijn of een beperking hebben, bieden we als coöperatieve bank speciale ondersteuning.

Via de Mobiele Bankservice voor senioren worden adviseurs ingezet die hen op weg helpen en in sommige gevallen thuis bezoeken. Ook geven zij tips om financieel misbruik te voorkomen en tegen te gaan. Met de Rabo Geld Express kunnen we contant geld thuis afleveren. Met een sprekende geldautomaat willen we de dagelijkse bankzaken gemakkelijker maken. Op die manier proberen we de verandering in onze klantbediening voor kwetsbare groepen zo laagdrempelig mogelijk te maken. Zodra de coronamaatregelen het weer toelaten, kunnen we de Mobiele Bankservice actiever inzetten.

Hoe toekomstbestendig is uw financiële zelfredzaamheid?

Door in alle rust samen de bankzaken door te nemen zorgen we ervoor dat er als eerste overzicht wordt gecreëerd. Dat zorgt namelijk voor rust. Overbodige betaal- en spaarrekeningen en verzekeringen bij vier verschillende partijen horen daar niet bij. Als extra service bespreken wij ook hoe u alles heeft geregeld voor uw toekomst.

Weet u wat er bij de bank geregeld kan worden en wat bij een notaris? Daarnaast hebben wij de Lokale Alliantie Vechtdal opgericht. Dit is een samenwerkingsverband tussen notarissen, de gemeente, Carinova, huisartsen en zorginstellingen. Samen slaan wij de handen in elkaar om financieel misbruik van ouderen en kwetsbare doelgroepen tegen te gaan. Online bankieren speelt ook een grote rol in financiële zelfredzaamheid. Als u klikt op de link hieronder vindt u een handige stap-voor-stap uitleg hoe u kunt betalen via de computer of zelfs uw smartphone.

Rabo Thuishulpjes

Speciaal voor u als klant van Rabobank hebben wij diverse hulpmiddelen om zo lang mogelijk zelfstandig te kunnen blijven bankieren:

  • Rabo Cardpuller: makkelijk uw bankpas in- en uitnemen bij de geldautomaat
  • Random Reader Comfort: met de grotere toetsen en spraakfunctie blijft u internetbankieren zoals u gewend bent
  • Rabo Geld Express: geldbezorging aan huis

Neem gerust contact op

Heeft u zelf hulp nodig bij uw dagelijkse bankzaken of kent u iemand die hulp kan gebruiken? Neem contact op met Ada of Diederik, Adviseurs dagelijkse bankzaken via telefoonnummer 0523-622 622

Meer informatie

Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur


Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Bellen

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur