Onze nieuwe en aangepaste dienstverlening

Hoofdkantoor Galvanistraat 2 Ede

In onze online dienstverlening is een digitale versnelling ontstaan. Onze klanten regelen hun bankzaken het liefst via internet, via de Rabo App of via een videogesprek wanneer het hen uitkomt. Het bezoek aan onze kantoren is daardoor fors teruggelopen. De maatregelen tegen het coronavirus versterken deze behoefte voor online bankieren. Rabobank beweegt daarin mee en wij passen daarom onze dienstverlening via onze vestigingen aan. Graag vertellen we daar meer over. 

Vestigingen in Vallei en Rijn

In Ede, Veenendaal en Wageningen kun je terecht voor een adviesgesprek of om binnen te lopen om je bankzaken te regelen. We zetten hiervoor de belangrijkste gegevens voor je op een rij.

Ede

Onze vestiging aan de Arnhemseweg 6b verhuizen we naar onze hoofdvestiging aan de Galvanistraat 2 in Ede. Een bekend, voor iedereen toegankelijk en goed bereikbaar pand. Op inloop is een medewerker beschikbaar op maandag van 13.00 – 17.00 en dinsdag t/m vrijdag van 10.00 – 17.00 uur. Let op: dit is een advieskantoor. Automaten zijn niet aanwezig, maar op onze andere locaties.

Wageningen

Vanaf 26 juni is in het hartje van Wageningen ons kantoor aan Plantsoen 55 open op maandag van 13.00 – 17.00 uur, woensdag en vrijdag van 10.00 – 17.00 uur. Op deze vestiging is er een geldautomaat en een stortautomaat voor contant geld aanwezig. Storten via een sealbag is alleen mogelijk bij ons kantoor in Veenendaal.

Veenendaal

Op Raadhuisplein 1a in Veenendaal ontvangen de medewerkers je op maandag tussen 13.00 – 17.00 uur en dinsdag t/m vrijdag van 10.00 – 17.00 uur. Op deze vestiging kun je geld pinnen en geld storten. De sealbagautomaat is maandag tot en met zaterdag beschikbaar van 6.00 – 18.30 uur.

Storten via sealbagautomaat

Waarom is er nog een beperkt aantal sealbagautomaten beschikbaar? De overheid heeft het aantal sealbagautomaten teruggeschroefd vanwege de toenemende plofkraken. In onze regio is bepaald dat het storten van contant geld via sealbags alleen mogelijk is bij ons kantoor in Veenendaal. Daar komt bij dat dit jaar alle automaten – zowel storten als pinnen – Geldmaat worden. Deze organisatie bepaalt de locatie en het type automaat. Ons verzoek om meerdere sealbagautomaten open te houden, is helaas afgewezen. We begrijpen dat het lastiger is geworden. Mocht je tegen problemen aanlopen, dan denken we graag mjeu mee voor een oplossing. Enkele tips zetten we voor je op een rij:

  • Wij adviseren je zoveel mogelijk betalingen via pin of betaalverzoek te ontvangen, zodat je zo min mogelijk cash geld hebt. Juist in coronatijd is het veiliger om contactloos te betalen. We helpen je daar graag bij.
  • Heb je veel cash geld dat je regelmatig afstort? Mogelijk is transport door waardevervoerders G4S of RCCS een interessante en ook veiligere optie voor je. Kijk op hun sites voor de mogelijkheden.
  • Stort je kleine bedragen af, of maak je relatief weinig gebruik van de sealbagautomaat, dan is los afstorten bij een automaat in de bankhal van Wageningen of Veenendaal ook mogelijk. Houd daarbij rekening met de openingstijden.

Automaten in onze regio worden in 2020 Geldmaat

In heel Nederland komen alle automaten (zowel geld storten via sealbags als geld pinnen) van Rabobank, ABN Amro en ING in beheer van Geldmaat. In 2020 kleuren steeds meer automaten ‘geel’. Geldmaat bepaalt het aantal automaten en de locaties. Ook in onze regio. Hierop heeft Rabobank geen invloed. Het kan dus voorkomen dat je voor een automaat iets verder moet rijden dan je gewend was. Omdat mensen steeds meer pinnen en contactloos betalen, is het verstandig om naar alternatieven te kijken en contant geld te beperken. Zeker met het oog op de toekomst.

Servicepunten Bennekom en Rhenen en mobiele adviseurs

We blijven met onze servicepunten in Bennekom (bij Zorgpunt Bennekom) en Rhenen (Koningskamer). Dat doen we op 1 dagdeel in de week op een nog nader te bepalen tijdstip. Ben je nu zelf niet in staat zijn om naar vestiging toe te komen, dan komen onze mobiele adviseurs bij je langs. Bel voor een afspraak (088) 722 66 00.

We zijn er voor jou in de buurt. Dat blijven we ook. En met nieuwe middelen waar we in deze coronatijd mee vertrouwd zijn geraakt. Denk maar aan videobellen, chat en onze Rabo App. Daarnaast kun je langskomen op een van onze kantoren, of komen onze mobiele adviseurs naar jou toe. Bovendien kom je onze medewerkers tegen bij jouw club, of een maatschappelijk initiatief wat Rabobank mede mogelijk maakte via het Coöperatiefonds of Rabo ClubSupport. Kortom, dichtbij en betrokken, zoals je van ons gewend bent.

Ede, 23-6-2020

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn