De Mobiele Bankservice

Rabobank helpt u graag via onze verschillende kanalen met uw vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier uw bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om u goed te helpen en daarmee uw zelfredzaamheid te vergroten hebben we de Mobiele Bankservice.

Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt u in uw eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van uw bankzaken. Dit gebeurt bij u thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Bekijk de animatie voor een korte uitleg over de Mobiele Bankservice.

Bekijk de animatie

Met de Mobiele Bankservice zijn we altijd dichtbij en dragen we tegelijkertijd bij aan een duurzame samenleving, zodat ook u uw dagelijkse bankzaken zelf kunt blijven regelen.

Wilma Mabelis, mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken: Als mobiel adviseur is het belangrijk dat je je goed kunt inleven in de situatie van de klant. De ervaring die ik de loop van de jaren heb opgebouwd kan ik goed gebruiken om onze klanten te helpen. Als mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken ondersteun ik mensen om zelfredzaam te zijn, in een wereld waarin internet steeds belangrijker wordt. Ik denk mee en samen zoeken we naar een passende oplossing. Samen bankieren heet dat bij ons. Klanten stellen dit zeer op prijs, ik krijg altijd dankbare reacties.

Een afspraak maken

Kunnen wij u van dienst zijn? Neem contact met ons op via (0118) 428 000 en maak, als dat voor u nodig is, een afspraak met één van onze adviseurs. Lees hieronder meer over de hulp die wij bieden om zelfstandig te blijven bankieren op Samen bankieren - Rabobank

Lees meer over de hulp die we bieden