Veranderende dienstverlening in Culemborg en Opheusden. We blijven dichtbij!

kantoor Culemborg

In onze online dienstverlening is een versnelling ontstaan. Steeds meer klanten regelen hun bankzaken telefonisch, online via video/chat of via de Rabo App. De maatregelen tegen het coronavirus versterken deze behoefte voor online bankieren. Rabobank beweegt daarin mee en wij passen onze dienstverlening via onze vestigingen aan. Hieronder lees je wat dit betekent voor de kantoren in Culemborg en Opheusden.

Culemborg

Per 1 april sluit het kantoor aan de Boerenstraat 1 in Culemborg. Dit kantoor is op dit moment al gesloten in verband met de coronamaatregelen en zal niet meer open gaan.

Je bent van harte welkom op ons kantoor in Geldermalsen of Tiel*. Ook blijven de Mobiele Adviseurs beschikbaar voor wie (tijdelijk) minder mobiel is en niet naar onze kantoren kan komen.

Voor geld opnemen en storten kun je terecht bij de Rabobank geldkiosk aan de Lange Meent in Culemborg. In de toekomst neemt Geldmaat deze kiosk over. De geldautomaat aan de Boerenstraat 1 is nog tot en met 31 maart in gebruik.**

Opheusden

Tot en met dinsdag 30 maart kun je voor jouw particuliere bankzaken terecht op ons kantoor aan de Burg. Lodderstraat 50 in Opheusden op dinsdag- en vrijdagmiddag van 14.00 – 17.00 uur. Na die datum ben je van harte welkom op ons kantoor in Geldermalsen of Tiel*. Ook blijven de Mobiele Adviseurs beschikbaar voor wie (tijdelijk) minder mobiel is en niet naar onze kantoren kan komen.

Tot 1 april zijn de automaten beschikbaar tijdens openingstijden van het kantoor. Rond die periode vindt ook de overgang naar Geldmaat plaats. De automaten blijven op de huidige locatie, zowel de geldautomaat, stortautomaat als de muntrolautomaat.**

* De openingstijden van onze kantoren kunnen afwijken in verband met de coronamaatregelen. Kijk voor de actuele openingstijden op rabobank.nl/westbetuwe.

** Kijk voor de actuele locaties van de automaten op locatiewijzer.geldmaat.nl.

We zijn er voor jou!

Dat blijven we ook. En met nieuwe middelen waar we in deze coronatijd mee vertrouwd zijn geraakt. Denk maar aan videobellen, chat en de Rabo App. Ben je nog niet vertrouwd met onze online dienstverlening en lukt het je niet om naar een van onze kantoren te komen? Dan komen we graag naar jou toe. Voor wie (tijdelijk) minder mobiel is, bieden we als coöperatieve bank speciale ondersteuning. Bijvoorbeeld door een Mobiele Adviseur die bij je langskomt om je te helpen. Denk hierbij aan hulp bij het (starten) met mobiel- of internetbankieren of het regelen van een volmacht. Aan deze service zijn geen kosten verbonden. Wil je een afspraak maken? Bel ons via (088) 722 66 00.

1-2-2021

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn