Zeeuws Beleggingsteam

Als specialisten van het Zeeuws Beleggingsteam zijn wij iedere dag bezig met beleggen en goed op de hoogte van de Zeeuwse markt. Wij zijn dichtbij en sterk vertegenwoordigd in netwerken en kennen de regio als geen ander. Beleggen zit ons in het bloed en doen we met passie en zorg.

Het Rabobank Kenniscentrum ondersteunt ons met extra kennis over actuele ontwikkelingen. Wij zijn dus optimaal onderlegd om uw beleggingen in goede banen te leiden.

Als u kiest voor beleggen bij de Rabobank, dan helpen wij u graag om dat op een verstandige manier te doen. Verstandig beleggen begint met de vraag waarvoor u wilt beleggen en hoe u uw doel wilt bereiken. Op een manier die bij u past, zonder onnodig risico te lopen.

Onze effectendienstverlening is lokaal, dat verschil merkt u.

Lees hier meer over Beleggen bij de Rabobank en de verschillende beleggingsvormen

Beleggingsvisie

Direct contact opnemen

Maak kennis met ons

Paul Koole

Paul Koole

Sinds 2005 ben ik manager Beleggen. Eerst bij Rabobank Beveland, nu voor alle Zeeuwse Rabobanken. Wij hebben er heel bewust voor gekozen de effectendienstverlening lokaal te houden. We werken met Zeeuwen in Zeeland, want lokale verankering, daar geloof ik in. Dat verschil voelt de klant. Wij willen rendement maken voor onze klanten, maar wel met reële adviezen. Beleggingscompetence ondersteunt ons vanuit Utrecht met adequate research. Wil de klant zijn doelen halen, dan is beleggen vaak noodzakelijk. Beheer of maatwerkadvies, de klant is bij ons altijd het vertrekpunt. Daar sta ik voor.

LinkedIn

Alex de Nijs

Alex de Nijs

Al sinds 1987 ben ik werkzaam in het bankwezen. Eerst tien jaar bij de ABN Amro, vanaf 1997 bij de Rabobank. Als beleggingsspecialist zorg ik ervoor dat de klant zich ‘dichtbij’ voelt. Het gaat erom dat je je afspraken nakomt, er korte lijnen zijn en je goed communiceert. Zo bouw ik een persoonlijke en langdurige relatie met mijn klant op. Wat voor mijn klant belangrijk is, daar gaat het om. Het ‘ken je klant'- principe onlosmakelijk verbonden met een gedegen advies. Ik heb regelmatig contact met mijn klanten: om de stand van zaken van de portefeuille te bespreken of de ontwikkelingen in de economie door te nemen. Als er ontwikkelingen in de markt zijn, onderneem ik actie richting de klant. Zo creëer ik een vertrouwensrelatie.

LinkedIn

Ivan Hintzen

Ivan Hintzen

Na mijn studie Communicatie ben ik de financiële wereld ingestapt. Eerst bij de Fortisbank, daarna als beleggingsspecialist bij ABN Amro. Sinds 2008 vervul ik die functie bij de Rabobank. Mijn klanten vinden me een vakidioot, ik ben altijd met mijn werk bezig. De beleggingswereld is nog steeds heel dynamisch, al zijn de producten minder spannend. Ik werk nauw samen met mijn collega’s van de afdeling Private Banking. Die inventariseren welke risico’s iemand bereid is te dragen en welk rendement op lange termijn het doel is. Daar stem ik de inhoud van de portefeuille op af. Mijn aanpak is persoonlijk en heel direct. Als het slecht gaat, bel ik graag: leg de visie uit en licht beslissingen toe. Ik geef klanten graag een steuntje in de rug.

LinkedIn

Monique Rentmeester

Monique Rentmeester

Als beleggingsspecialist breng ik mijn enthousiasme voor het vak graag over op anderen. Mijn klanten zó begeleiden dat ze goede keuzes maken voor de lange termijn. Dat kan alleen als er onderling vertrouwen is. Werken aan een goede relatie en daardoor goed aanvoelen wat mensen belangrijk vinden, is hiervoor essentieel. Mijn klanten hebben vaak een bepaald doel met hun vermogen. Als dat bijna bereikt is, adviseer ik het risico van de portefeuille in veel gevallen af te bouwen om zo het opgebouwde kapitaal veilig te stellen. Door ze van het begin af aan mee te nemen in alle stappen van beleggen en goede uitleg te geven over de risico’s kun je mensen gerust stellen in mindere tijden. Omdat ik mijn klanten goed ken, weet ik of iemand een risico wel of niet kan dragen.

LinkedIn

Remi Lievense

Remi Lievense

Beleggen is mijn lust en mijn leven. Daarbij ben ik vooral geïnteresseerd in de bewegingen achter de markt. Daar probeer ik mijn vinger achter te krijgen door veel te lezen en de markten bij te houden. Klantencontact vind ik heel belangrijk. Teleurstellingen voorkom je door goed verwachtingsmanagement. Het gaat om het rendement op de lange termijn. Vroeger zat ik er puur voor het rendement. Nu kijk ik anders naar geld, ook door de bankencrisis. Mensen begeleiden om hun geld op een verantwoorde, duurzame manier te beheren. Daar haal ik voldoening uit. En dat je af en toe plat Zeeuws met elkaar kunt praten, schept een band.

LinkedIn

René le Comte

Rene le Comte

Vooral de laatste jaren is de zienswijze rond beleggen veranderd. In het verleden gingen de beleggers meer voor individuele aandelen, het zogenaamde stockpicking, er worden dan soms grote bedragen in één aandeel geïnvesteerd. Nu gaan we meer voor structuur en spreiding. Beleggen kan op deze manier een onderdeel zijn om uw doelen te halen. Stockpicking kan overigens nog steeds hoor. Samen met een collega maak ik de technische analyses. De dalen en pieken die je daarin ziet, daar ga je ook met je klanten doorheen. Beleggen is focussen op de lange termijn en niet emotioneel worden. Discipline hebben en anticiperen. Goed schakelen met je klanten lukt alleen als je op de hoogte bent van wat er privé speelt. Dan kun je klanten verrassen.

LinkedIn

Ruud Simons

Ruud Simons

Beleggingsspecialist is een mooi vak, met veel uitdaging. Mijn taak is begrijpelijk te maken waar een fluctuatie aan ligt en gevoelens van onzekerheid weg te nemen. Dat doe je met feiten en cijfers en door het uitgangspunt te blijven benadrukken: het doel op de lange termijn, niet het korte termijnsucces. Schommelingen zijn van alle tijden. Tegenwoordig zit er een duidelijke filosofie achter de invulling van de portefeuille. Het risico dat klanten daarbij willen nemen, verschilt enorm. Persoonlijk vind ik het een pre als je een saaie belegger bent: niet met alle winden meewaait, maar het doel op de horizon vasthoudt. Dan is de kans groter dat je dit doel ook bereikt.

LinkedIn