Aanpassing dienstverlening Ter Apel, Musselkanaal & Vlagtwedde

Thuisadviseurs

Klanten willen steeds beter en sneller bediend worden op een tijdstip, plaats en wijze die hem of haar het beste past. Ook het regelen van bankzaken gebeurt steeds meer via app, telefoon, internet en e-mail. Door de toename van het digitale bankieren is het kantoorbezoek sterk afgenomen en daarom passen wij onze dienstverlening als volgt aan:

Wij passen onze dienstverlening als volgt aan:

  • 29-06-2018 Sluiting kantoor Musselkanaal
  • 30-06-2018 Sluiting kantoor Vlagtwedde
  • 03-09-2018 Sluiting kantoor Ter Apel 
  • 03-09-2018 Opening Rabobank Servicepunt in de Hesse Bibliotheek Ter Apel 

Vragen en antwoorden

Wij kunnen ons voorstellen dat u mogelijk vragen heeft over deze aanpassingen. Veel praktische informatie kunt u vinden in het ‘Vraag- en antwoordoverzichten’ die u op deze pagina aantreft.

Heeft u nog meer vragen? Aarzel dan niet contact met ons op te nemen.

‘Vraag- en antwoordoverzichten’

Stadskanaal, 6-6-2018

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn