Rabobank blijft dichtbij

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of via de Rabo App wanneer het hen uitkomt. Daardoor is het bezoek aan onze kantoren sterk teruggelopen. Door de coronacrisis, met als gevolg het noodgedwongen moeten sluiten van een aantal kantoren, is deze ontwikkeling verder versneld.

Daarom hebben we besloten de vestigingen op Tobias Asserlaan 1 in Bergschenhoek en Ackershof 67 in Pijnacker te sluiten.

Uiteraard blijven wij graag met u in contact. De volgende mogelijkheden bieden wij u hiervoor:

  • Online contact en zelf regelen via de Rabo App;
  • Telefonisch uw bankzaken regelen;
  • Alternatieve Rabobankkantoren en contactpunten in de regio;
  • Geldautomaten en sealbag
  • afstortapparaten van Geldmaat;
  • Extra ondersteuning voor senioren en klanten met een beperking.

De verschillende manieren waarop u ons kunt bereiken, staan hieronder beschreven. Zo blijven we dichtbij.

Wij ontvangen u graag

Uw Rabobank blijft naast online, ook fysiek voor u bereikbaar. U bent dan ook van harte welkom bij ons kantoor op Buitenhofdreef 2 in Delft voor uw dagelijkse bankzaken en (op afspraak) voor advies. Kijk voor de openingstijden op de pagina 'Vestigingen en openingstijden' die onder deze alinea is aangegeven. Wilt u weten welke kantoren en contactpunten wanneer geopend zijn in de regio, kijk dan in onderstaand overzicht.

Totaaloverzicht geopende kantoren in de regio

Kantoor BollenstreekWilhelminalaan 3Hillegom
Kantoor Groene Hart NoordStadhuisplein 2Alphen aan den Rijn
Kantoor Leiden-KatwijkSchipholweg 9Leiden
Kantoor Regio Den HaagBezuidenhoutseweg 5Den Haag
Kantoor Regio Den HaagCentrum West 35Zoetermeer
Kantoor WestlandLeehove 65De Lier
Kantoor Zuid-Holland MiddenBuitenhofdreef 2Delft
Overzicht actueel op 14 juni 2021

Vestigingen en openingstijden

Online of zelf uw bankzaken regelen via de Rabo App

Wist u dat vrijwel alle dagelijkse bankzaken 24 uur per dag, 7 dagen per week online geregeld kunnen worden? Ook voor gespecialiseerd advies, zoals advies over een hypotheek, kunt u bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zo kunt u al uw bankzaken blijven doen zoals u gewend bent, zonder dat u daar de deur voor uit hoeft.

Heeft u vragen over online bankieren? Veel antwoorden vindt u op Rabobank.nl. Hiervoor typt u uw vraag in de zoekbalk en u ziet direct waar u de antwoorden kunt vinden. Wilt u iets regelen, zoals een pas aanvragen/blokkeren of een rekening openen? Kijkt u dan op Rabobank.nl bij 'Online bankieren' wat u via de Rabo App zelf kunt regelen.

Direct naar Online bankieren op Rabobank.nl

Telefonisch uw bankzaken regelen

Veel bankzaken kunt u ook telefonisch regelen. Heeft u ergens hulp bij nodig? Neem dan telefonisch contact met ons op. Bel hiervoor één van onze adviseurs. Zij helpen u graag.

  • Voor particulieren: (088) 722 66 00
  • Voor bedrijven: (088) 722 66 66

Contant geld storten of opnemen

Voor contant geld kunt u terecht bij de automaten van Geldmaat. Het aantal groeit snel, waardoor er altijd een in de buurt is. Heeft u hulp nodig bij het opnemen of storten van biljetten? Dan kunt u gebruik maken van de dienst Geldmaat plus assistentie in een geselecteerd aantal winkels van Primera, Bruna en The Readshop.

U herkent deze winkels aan de sticker: Geldmaat plus assistentie op de winkeldeur of de etalage. Deze locaties vindt u ook op: www.locatiewijzer.geldmaat.nl.

Geldmaat locatiewijzer

Extra ondersteuning voor senioren en klanten met een lichamelijke beperking

Niet alle klanten lukt het om op bovenstaande manieren zelf bankzaken te regelen. Om deze klanten goed van dienst te zijn, is er de mogelijkheid voor de Mobiele Bankservice. Een medewerker bezoekt de klant in zijn of haar eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, een ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking.

Kijk in de Dichtbij Bankieren Brochure voor meer informatie en andere mogelijkheden om uw dagelijkse bankzaken te regelen. De Mobiele Bankservice is beschikbaar zodra de Corona maatregelen dit toelaten.

Dichtbij Bankieren Brochure (PDF)

Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur


Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Bellen

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur