Mobiele Bankservice

Rabobank helpt je graag via verschillende kanalen met je vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier je bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om je goed te helpen hebben we ook de Mobiele Bankservice.

Bezoek aan huis

Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt je in je eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van je bankzaken. Dit gebeurt bij je thuis, tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. De Mobiele Bankservice is er voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking.

Hoe maak ik een afspraak?

Neem contact met ons op via (0186) 89 10 00 en geef aan dat je een afspraak wilt maken met een mobiele adviseur. Aan het bezoek van de mobiele adviseur zijn geen kosten verbonden.

Mobiele Adviseurs

Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur


Service & contact

Klantenservice

Heb je een vraag? Vind het antwoord op onze online klantenservice.

Geen antwoord gevonden? Chat onderaan de pagina met onze virtuele assistent.

Bellen

Particulieren

Bedrijven

Ma-vr: 8.00-18.00 uur
Za: 9.00-17.30 uur