Onze mobiele adviseur komt naar je toe

Heb je hulp nodig bij het regelen van jouw bankzaken? En kun je niet zelf naar de bank komen? Dan komen wij op afspraak bij jou thuis! Onze mobiele adviseur bied je praktische hulp en advies in je eigen vertrouwde omgeving.

Wat kan de mobiele adviseur voor je doen?

De mobiele adviseur kan je helpen bij diverse dagelijkse bankzaken. Denk aan het regelen van een volmacht of het afsluiten van verzekeringen. Ook helpt de adviseur je graag op weg met het zelf online regelen van je bankzaken. Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten via de mobiele adviseur.

Voor wie is de mobiele adviseur beschikbaar?

Een afspraak met de mobiele adviseur is mogelijk op maandag tot en met vrijdag.

  • je (nog) onvoldoende kunt redden met moderne vormen van bankieren, zoals internetbankieren en de Rabo Bankieren App
  • beperkt mobiel bent (invalide)
  • (tijdelijk) in een verzorgingshuis, ziekenhuis of revalidatiecentrum verblijft

Wil je gebruik maken van de mobiele adviseur, maar staat jouw situatie hierboven niet beschreven? Neem gerust contact met ons op.

Hoe maak ik een afspraak met de mobiele adviseur?

Neem contact met ons op via (0186) 89 10 00 en geef aan dat je een afspraak wilt maken met een mobiele adviseur van Rabobank Zuid-Hollandse Eilanden. Aan het bezoek van de mobiele adviseur zijn geen kosten verbonden. Je betaalt wel kosten als je nieuwe producten of diensten bij ons afsluit, zoals bijvoorbeeld een nieuwe verzekering.

Contact

Ma-vr: 8.00-21.00 uur Za: 9.00-17.30 uur


Neem 24/7 contact op met Rabo Interhelp

Particulieren

Bedrijven