Sluiting kantoor Middelharnis per 1 december 2021

Sluiting kantoor Middelharnis per 1 december 2021

Per 1 december 2021 sluit ons kantoor aan de Rottenburgseweg 25 in Middelharnis. Wij begrijpen heel goed dat de sluiting van het kantoor voor onze klanten wennen is. Gelukkig duurt het nog even en hebben we ruim de tijd om u hierin mee te nemen. En ook na 1 december blijven we dichtbij en betrokken.

Waarom sluit dit kantoor?

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of de Rabo App, eenvoudig en snel, wanneer het hen uitkomt. De coronacrisis heeft dit type dienstverlening versterkt, zowel in gewenning als ook bewustwording van deze mogelijkheden. Zo zag Rabobank het telefonisch contact de afgelopen maanden toenemen met 25 procent. Het chatcontact zelfs met 45 procent. De zelfredzaamheid is enorm toegenomen en daar bewegen wij als bank in mee. Daarnaast maken de geldautomaten van de Rabobank, ING en ABN AMRO plaats voor de (gele) automaten van Geldmaat. Hierdoor zijn er binnenkort geen automaten meer binnen in onze kantoren aanwezig. Dit alles leidt ertoe dat steeds minder mensen een bankkantoor bezoeken. Het openhouden van een kantoor is bovendien erg kostbaar. Daarin moeten wij keuzes maken, hoe pijnlijk ook. De ledenraad is betrokken bij dit proces. Uiteraard blijven wij graag met onze klanten in contact. De verschillende manieren waarop u ons kunt bereiken, staan hieronder beschreven.

Online of zelf regelen

Wist u dat vrijwel alle dagelijkse bankzaken 24 uur per dag, 7 dagen per week online geregeld kunnen worden? Ook voor gespecialiseerd advies kunt u bij ons terecht via de telefoon- of een videogesprek. Zo kunt u uw bankzaken blijven doen zoals u gewend bent, zonder dat u daar de deur voor uit hoeft. Mogelijk bent u niet in het bezit van een computer. Misschien kan één van uw familieleden u dan helpen om via onze website www.rabobank.nl het antwoord op uw vraag te vinden. Veel bankzaken kunt u ook telefonisch regelen. Kunnen wij u ergens bij helpen? Neem altijd eerst contact met ons op via de telefoon, voordat u ons kantoor bezoekt. Ook voor een persoonlijk adviesgesprek bij u thuis, in één van onze kantoren of elders, neemt u eerst contact op. U belt naar (088) 722 66 00. Wij helpen u graag. Onze dichtstbijzijnde kantoren zijn in Heinenoord, Spijkenisse en Zierikzee. 

Mobiele Bankservice

Soms lukt het niet om op bovenstaande manieren uw bankzaken zelf te regelen. Als de situatie daar om vraagt zetten we onze Mobiele Bankservice in. Nu nog telefonisch en zodra het weer kan staan onze mobiele adviseurs klaar voor persoonlijke afspraken. Een medewerker bezoekt u in uw eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Zo kunt ook u uw dagelijkse bankzaken zelf blijven regelen. Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op via (088) 722 66 00.

24-6-2021

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn