Modernisering dienstverlening

Een adviseur die bij de mensen thuis advies komt geven

Bereikbaarheid gaat anno 2020 verder dan enkel fysieke kantoren. Klanten vragen 24/7 digitale dienstverlening en maatwerk op locatie. Steeds minder klanten brengen een bezoek aan een Rabobankvestiging. Steeds vaker wordt gebruik gemaakt van Rabo Internetbankieren en de Rabo App om bankzaken te regelen. Dit heeft gevolgen voor onze kantoren.

Wijziging kantoren

De kantoren in Meerssen en Beek worden gesloten en de dienstverlening van het kantoor in Sittard centrum (Rosmolenstraat) wordt verplaatst naar Adviescentrum Sittard (Bergerweg). Vanwege Covid-19 zijn de kantoren in Meerssen, Beek en Sittard centrum medio maart reeds dicht gegaan en worden deze ook niet meer geopend. Het kantoor in Geleen verhuist in het najaar naar een andere locatie in het centrum van Geleen. De Servicepunten in Valkenburg en Eijsden zijn momenteel vanwege Covid-19 gesloten. Adviescentrum Maastricht is geopend.

Actuele informatie over onze kantoren

Automaten

Alle Rabobank-automaten maken dit jaar en in 2021 geleidelijk plaats voor de automaten van Geldmaat, een gezamenlijk initiatief van Rabobank, ING Bank en ABN Amro. Op de site van Geldmaat staat actuele informatie o.a. over onze automaten. In Adviescentrum Sittard zijn geen automaten.

Ga naar Geldmaat voor informatie over automaten

Mobiele adviseurs en mobiel kantoor

Voor extra service en ondersteuning kunnen klanten een afspraak maken met een van de mobiele adviseurs: thuis, op het werk of op een andere plek. Ook kunnen klanten voor alle dagelijkse bankzaken (m.u.v. contant geld) terecht bij het mobiele kantoor. De exacte locaties en tijdstippen worden z.s.m. bekend gemaakt via deze website.

Mobiele adviseurs en mobiel kantoor

Service

Met de Rabo Geld Express is het mogelijk contant geld thuis te laten afleveren. Ook een videogesprek behoort tot de mogelijkheden. Daarnaast kunnen klanten steeds meer bankzaken regelen op de momenten die voor hun passend zijn, via Rabo Internetbankieren, de Rabo App en telefonisch via Rabobank Klantenservice.

17-7-2020

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn