Uw aanvraag voor een Rabo DirectPakket

Hartelijk dank voor het aanvragen van een Rabo DirectPakket bij de Rabobank. U heeft de volgende opties gekozen:

Hoe gaat het verder?

Afspraak maken

Kom bij ons langs
Wij vragen u om bij de Rabobank langs te komen met uw identiteitsbewijs. Dat is bijvoorbeeld een paspoort, rijbewijs of ID-kaart. Volgens de wet moeten wij alle nieuwe klanten vragen om zich te legitimeren. Binnen 3 dagen bellen we u op om hiervoor een afspraak te maken. Tijdens de afspraak maken we graag kennis met u. U kunt dan ook vragen aan ons stellen over uw bankzaken. Wij maken een kopie van uw identiteitsbewijs en controleren uw gegevens. Als alles in orde is, kunt u direct de overeenkomst ondertekenen voor uw nieuwe betaalrekening.

Overeenkomst getekend? Snel aan de slag
Binnen enkele dagen kunt u uw nieuwe rekeningnummer in gebruik nemen. U ontvangt hiervoor een bankpas, Rabo Scanner en uw pincode:

Meer over uw bankpas

Meer over uw Rabo Scanner

Klant bij de Rabobank

Klant zijn bij ons is meer dan het hebben van een betaalrekening.

  • u kunt zelf uw bankzaken regelen, u heeft de touwtjes in handen
  • er is altijd een adviseur die u vooruit helpt als dat nodig is
  • u krijgt steeds de best passende oplossing, uiteraard in uw voordeel
  • u ervaart dat wij investeren in uw leefomgeving

Meer over de Rabobank

Gratis overstapservice

Overstapservice

Met onze gratis overstapservice stapt u eenvoudig over naar de Rabobank. Wij zorgen ervoor dat ervoor dat uw betalingsverkeer soepel door blijft gaan. Zo sturen we bijvoorbeeld uw bij- en afschrijvingen dertien maanden automatisch door naar uw nieuwe betaalrekening bij de Rabobank.

Lees meer over de gratis overstapservice

Contact

Rabobank