Bankpas geblokkeerd

Was het nou deze volgorde van cijfers, of toch die andere? Het kan net dat ene cijfertje schelen, maar als je drie keer een verkeerde pincode intoetst, blokkeren wij je bankpas.

Deblokkeer je bankpas

Je baalt natuurlijk als een stekker dat je pas geblokkeerd is. Vooral als de juiste pincode je toch weer te binnen schiet. Als je pas geblokkeerd is na drie keer de verkeerde pincode, kun je hem zelf deblokkeren. Deblokkeren regel je zelf in de Rabo Bankieren App. Na het deblokkeren van je pas via de app, moet je de pas nog wel activeren. Dit gebeurt automatisch als je geld opneemt of je saldo checkt bij een geldautomaat van de Rabobank. Als het niet zelf lukt, neem dan contact met ons op. Ga naar een vestiging van de Rabobank en neem de bankpas en je legitimatiebewijs mee. Maak je geen gebruik van de app? Deblokkeer je pas dan online. Let op! Dit kan alleen als je bij Rabo Online Bankieren al inlogt met je 5-cijferige toegangscode. 

Pincode echt vergeten

Ben je de pincode echt vergeten, vraag dan je pincode opnieuw aan via de app. Vervolgens kun je de bankpas deblokkeren als je de pincode hebt ontvangen. Maak je geen gebruik van de app? Vraag dan online een nieuwe pincode aan. Let op! Dit kan alleen als je bij Rabo Online Bankieren al inlogt met je 5-cijferige toegangscode. 

Je ontvangt je bankpas binnen enkele dagen

Is je betaalpas om een andere reden geblokkeerd? Neem dan contact met ons op en we bekijken wat er aan de hand is. Blokkeerde je de pas zelf definitief?  Dan sturen we binnen drie werkdagen een nieuwe pas naar je op. 

Veelgestelde vragen

Wat kost het opvragen van mijn pincode

Het opvragen van je pincode kost je niets.

Hoe krijg ik mijn zakelijke pincode

De pincode ontvang je binnen twee werkdagen via de post.