Betaalpas blokkeren
Als je je betaalpas kwijt bent, blokkeer deze dan zo snel mogelijk.
Zo blokkeer je tijdelijk je betaalpas
Kun je nog inloggen in internetbankieren of de app zonder Rabo Scanner? Volg dan de stappen hieronder. Neem anders contact met ons op.
'Betaalpas is actief' verandert nu naar 'Betaalpas is geblokkeerd'. De blokkade gaat direct in en duurt zolang als je wilt.
Betaalpas deblokkeren
Heb je je geblokkeerde betaalpas toch weer teruggevonden? Fijn! Als je hem tijdelijk hebt geblokkeerd, kun je hem op dezelfde manier ook zelf deblokkeren.
Nieuwe betaalpas aanvragen
Is je betaalpas gestolen of weet je zeker dat je hem kwijt bent? Vraag dan een nieuwe pas aan. We blokkeren de verloren of gestolen betaalpas direct voor je.
Tip!
Als je eenmaal een nieuwe pas hebt aangevraagd, dan kun je de oude pas niet meer deblokkeren als je hem toch terugvindt. Wacht dan op je nieuwe betaalpas.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Als je ons belt met de app, weten we gelijk wie je bent en kunnen we je veilig en snel helpen. Klik hier en bel ons met de app