We willen zeker weten dat oude volmachten kloppen en nog gewenst zijn. Daarom kunnen we je vragen om bestaande volmachten opnieuw te bevestigen. Dit doen we in het kader van een pilot.

Bericht in Rabo App of internetbankieren

Heb je in het verleden iemand gemachtigd om toegang te krijgen tot je bankrekening? In het kader van de pilot kun je een bericht krijgen in de Rabo App of in internetbankieren via je computer. Daarin vragen we je om de oude volmacht te bevestigen. De machtiging intrekken is natuurlijk ook mogelijk. Dat kun je zelf doen in het volmachtoverzicht in internetbankieren.

Volmachten na twee maanden verwijderd

Heb je een bericht ontvangen, maar de volmacht niet bevestigd of ingetrokken? Dan verwijderen we de volmacht na twee maanden. Vergeet dus niet om zelf actie te ondernemen. Per ongeluk niet bevestigd? Geen nood. Je kunt altijd een nieuwe volmacht (laten) maken.

Als je geen bericht hebt ontvangen, hoef je geen actie te ondernemen.

Zorgvuldigheid

We vinden veilig bankieren erg belangrijk en zorgvuldigheid hoort daarbij. Vandaar dat we je kunnen vragen om een bestaande volmacht nogmaals te bevestigen. Zo weten we zeker dat alles nog klopt.

Heb je vragen, of lukt het niet een volmacht te verwijderen, bel ons dan even. Dan helpen we je verder.

Contact opnemen

Service en Contact