Soms stuurt de Rabobank je een bericht, bijvoorbeeld wanneer je je adres wijzigt of om documenten en overzichten naar je te sturen. Denk aan een maandoverzicht van je creditcardtransacties, Financieel Jaaroverzicht, contracten of je verzekeringspolis. Dit versturen we naar je 'Berichten'. Lees meer over waar je dit kunt vinden en wanneer er een handeling van jou nodig is.

Waar vind ik 'Berichten'?

De Rabobank stuurt je af en toe documenten of meldingen. Deze komen terecht in je 'Berichten' in Rabo Online Bankieren en de Rabo Bankieren App.

  1. Log in
  2. Ga naar je ‘Profiel’. Dit is het icoon rechtsboven in je scherm.
  3. Klik op 'Berichten'
Naar Berichten

Wat ontvang ik in 'Berichten'?

Je 'Berichten' is een digitaal postvak in Rabo Online Bankieren en de Rabo Bankieren App. Hierin vind je vertrouwelijke documenten, zoals contracten of je verzekeringsbewijs, persoonlijke berichten en algemene mededelingen. Voorbeelden hiervan zijn je Financieel Jaaroverzicht en het verzekeringsbewijs van je Alles in één Polis. Alleen jij kan dit digitale postvak bekijken. Je moet hiervoor wel eerst inloggen. ‘Berichten’ is de veiligste manier om je vertrouwelijke documenten en persoonlijke informatie te sturen. We communiceren daarom bijna niet via e-mail.

Wat vind ik bij 'Lopende zaken'?

Onder 'Lopende zaken' vind je een lijst met acties die nog niet afgerond zijn. Als er lopende zaken zijn, zie je dat direct na het inloggen in Rabo Online Bankieren of in de Rabo Bankieren App. 

Er zijn twee opties bij 'Lopende zaken':

  • Lopende zaken
    De actie ligt bij de Rabobank.
  • Lopende zaken: actie vereist 
    Als je 'Lopende zaken. Actie vereist' ziet staan, moet jij een handeling uitvoeren. Denk aan een tekenverzoek bij het afsluiten van een nieuw contract, of het opsturen van een document. Bij een tekenverzoek vragen wij je om een bepaalde overeenkomst met je toegangscode of met je Rabo Scanner te ondertekenen. Dan kunnen wij vervolgens jouw aanvraag afronden. 

Als een 'Lopende zaak' is afgerond, verdwijnt de taak automatisch uit het overzicht. Heb je helemaal geen Lopende zaken? Dan is dit scherm ook niet zichtbaar.

Service en Contact