Inloggen in Rabo Online Bankieren lukt niet

Inloggen in Rabo Online Bankieren lukt niet. Hoe kan dat nu? Krijg je een foutmelding? Of is er een storing in ons systeem? Kijk wat er aan de hand kan zijn.

Foutmelding bij inloggen

Krijg je een foutmelding bij het inloggen in Rabo Online Bankieren? Bijvoorbeeld foutcode 942 of 901? Dan kijk je vast vol verbazing naar je scherm. Bekijk in ons overzicht wat de meest voorkomende foutmeldingen zijn en wat je dan kunt doen om in te loggen.

Bekijk de meest voorkomende foutmeldingen

Inloggen lukt niet door een storing of onderhoud

Soms lukt inloggen niet door een storing in Rabo Online Bankieren of iDEAL. Misschien zijn we bezig met onderhoud aan ons systeem. Dit doen we vooral ‘s nachts, zodat je er zo min mogelijk last van hebt. 

Check als je niet kunt inloggen of er onderhoud of een storing is.

Check of er storing of onderhoud is

Inloggen lukt niet door verkeerde instellingen

Soms kom je Rabo Online Bankieren niet in door verkeerde instellingen op je computer, telefoon of tablet. Dit kan er aan de hand kan zijn: 

  • Je firewall of adblocker keurt webpagina’s van de Rabobank niet goed.
  • Je webbrowser accepteert geen cookies. 
  • Je webbrowser is te oud. 
  • Je hebt je telefoon of tablet niet geregistreerd bij de Rabobank.

Deze instellingen pas je in een paar stappen aan.

Lees meer over de meest voorkomende instellingsproblemen

Inloggen lukt niet met je nieuwe bankpas

Lukt inloggen met je nieuwe bankpas niet? Een nieuwe bankpas moet je soms activeren vóór je inlogt in Rabo Online Bankieren. Bijvoorbeeld als je een nieuwe pincode hebt. Je nieuwe bankpas activeren regel je online.

Lees meer over wanneer je je bankpas moet activeren

Neem contact met ons op

Kun je het probleem zelf niet oplossen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Neem contact met ons op