Wist je dat er in de Rabo App een functie zit waarmee je kunt bekijken waar je je geld aan uitgeeft. Deze functie heet 'Inzicht'. Zo krijg je een goed beeld van al je uitgaven en inkomsten.

Hoe pas ik een categorie aan?

Bij elke transactie kun je aangeven bij welke categorie deze hoort. En wil je bijvoorbeeld een transactie van de categorie boodschappen naar vakantie verplaatsen? Pas dan eenvoudig de categorie aan. Dit kun je op twee manieren doen.

  1. Tik in je rekeningoverzicht op Inzicht.
  2. Ga naar Top categorieën en tik op Alle categorieën.
  3. Je krijgt nu alle categorieën te zien. Selecteer een categorie om te zien wat hieronder valt.
  4. Wil je een categorie aanpassen? Selecteer dan een uitgave en tik op de categorie.  
  5. Kies een andere categorie.

Je kunt ook een categorie aanpassen door een transactie van een rekening te selecteren. Dit werkt zo:

  1. Tik op je rekening om een overzicht van je transacties te zien.
  2. Selecteer de transactie die je wilt aanpassen.
  3. Selecteer de toegewezen categorie.
  4. Kies een andere categorie.

'Inzicht' niet meer tonen

Wil je de functie ‘Inzicht’ niet zien? Dat kan. 

  1. Open de Rabo App.
  2. Ga naar 'Service' en dan 'Veiligheid'.
  3. Open 'Privacy'.
  4. Tik op het schuifje naast 'Financieel inzicht'.
  5. Is het schuifje niet meer groen? Dan staat de functie uit.

Service en Contact