Een oriënterend hypotheekgesprek bij de Rabobank

Samen met de adviseur kunt u kijken naar de mogelijkheden van uw financiële wensen. Dit kost u niets. Zo kunt u er met vertrouwen voor kiezen om het (betaalde) advies te starten.
Tijdens de oriëntatie:
  • vragen we naar uw woonwensen.
  • kijken we naar uw inkomen en het bedrag dat u op basis van uw inkomen kunt en wilt lenen.
  • kijken we naar de waarde van uw woning en het bedrag dat u op basis daarvan kunt en wilt lenen.
  • maken we een inschatting van de maandlasten die bij uw wensen horen.
  • lichten we toe hoe een advies bij de Rabobank eruit ziet, wat de kosten daarvan zijn en welke stappen we doorlopen. Maar ook welke informatie we van u nodig hebben voor een goed advies dat bij u past.
  • kunnen we u daarnaast algemene informatie geven over bijvoorbeeld onze hypotheektarieven en hypotheekvormen.

Goede voorbereiding op het adviesgesprek

Wij helpen u graag bij het nemen van beslissingen over uw hypotheek. Dat doen we in een adviesgesprek dat op uw persoonlijke situatie is toegespitst. Hiervoor brengen we advieskosten in rekening.
Om u een advies te geven dat bij u past, is een goede voorbereiding van het adviesgesprek nodig. Daarom vragen wij u om uw Rabobank Hypotheekdossier in te vullen en uiterlijk vijf werkdagen voor het gesprek uw documenten te uploaden. Zo kan de adviseur zich vóór het gesprek in uw situatie verdiepen en gaat tijdens het gesprek alle aandacht uit naar de onderwerpen die er voor u toe doen.
Een ander voordeel van uw eigen voorbereiding is dat u € 450 minder aan advieskosten betaalt.

Zorg dat uw huis en inboedel goed verzekerd zijn

Gaat u verbouwen of een (eerste) huis kopen? Denk dan ook aan het afsluiten of wijzigen van uw verzekeringen. Lees meer over onze woonverzekeringen en bereken alvast uw premie.

Waarom een Rabobank-hypotheek?

  
  • Uw hypotheek moet betaalbaar zijn, nu én later.
  • Ruim 1 miljoen klanten hebben een hypotheek bij de Rabobank.
  • Persoonlijk en deskundig advies.