
Samen maken we meer mogelijk. Ook nu.
We begrijpen dat deze uitzonderlijke situatie ook van jou enige flexibiliteit vraagt. Rabobank staat voor je klaar om je hierin te ondersteunen, zodat jij jouw klanten goed kunt helpen. Onze intermediairdesks zijn via telefoon, mail of videochat te bereiken. Net als altijd.
Doorlooptijd
Vanwege de toename in het aantal aanvragen is de doorlooptijd wellicht langer dan je van ons gewend bent. Daarnaast worden veel ondernemers getroffen door de gevolgen van de coronacrisis. Dit vraagt extra zorgvuldigheid bij het opstellen van de inkomensverklaring. Dit kost tijd. Beide zaken zorgen ervoor dat de doorlooptijd van het opstellen van een inkomensverklaring soms oploopt. Uiteraard zorgen we ervoor dat we alle aanvragen zo snel mogelijk oppakken. We houden jullie op de hoogte.
Status dossiers
Ben je benieuwd naar de status van een door jou ingestuurd dossier? Stuur hiervoor een e-mail naar jouw intermediairdesk. Vanuit daar kan jouw vraag het snelst opgepakt worden. Zo zorgen we er samen voor dat de doorlooptijden niet verder oplopen.
Vragen of onduidelijkheden?
Neem contact op met jouw intermediairdesk.
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.