Interpolis autoverzekering

Extra service

Soms hebt u (tijdelijk) extra hulp nodig. Speciaal voor dit soort situaties bieden we, boven op onze normale dienstverlening, extra service. Dat loopt uiteen van service aan huis tot onze Rabo Geld Expres; van het omgaan met geldautomaten tot hulp bij uw administratie. Hieronder vindt u een overzicht van onze extra service:

Tijdelijk niet in staat om naar een van onze vestigingen te komen?

Er kunnen situaties ontstaan dat u uw bankzaken op een van onze vestigingen moet regelen, maar  tijdelijk niet in staat bent om naar de bank te komen. U kunt dan telefonisch contact met ons opnemen  en wij zoeken dan met u naar een passende oplossing. Indien nodig komen onze adviseurs bij u langs op de door u gewenste locatie.

Service aan huis

Speciaal voor senioren en/of minder valide klanten bieden wij service aan huis. Als u niet gemakkelijk bij de bank kunt komen en toch hulp en advies nodig hebt, dan komen onze adviseurs naar u toe. Zij bieden u praktische hulp bij het regelen van uw bankzaken en geven deskundig advies.

Rabo Geld Expres

Wanneer u moeilijk ter been bent, of vanwege een andere reden niet in staat bent om naar de bank te komen, is er de Rabo Geld Expres. U kunt tot maximaal € 450,- opnemen en het geld wordt aangetekend naar u verzonden. Binnen 24 uur hebt u de bestelling in huis.

Hulp bij geldopname

Wanneer u door omstandigheden geen gebruik kunt maken van een bankpas, kunnen medewerkers eenmalig geld voor u opnemen. Voor klanten die structureel geen geld kunnen of durven opnemen, is er de servicepas. Op vertoon van deze servicepas wordt u door een medewerker geholpen. Voor het aanvragen van deze pas kunt u langskomen op een van onze vestigingen of een afspraak maken met een van onze adviseurs.

Pinlimiet verlagen

Voor geldautomaten geldt een standaard pinlimiet van € 1.250,- per week (van donderdag tot en met donderdag). Voor betaalautomaten is het standaardlimiet van € 5.000,-. Als u uw pinlimiet op betalings- en  geldautomaten wilt verlagen, kunt u dit bij een van onze medewerkers aanvragen. 

Bijeenkomst 'Eigentijds Bankieren'

Hoe werkt virtueel bankieren op de computer, tablet of telefoon?  Hoe werkt een (pratende) geldautomaat? Hoe neem ik verschillende coupures op? Er worden regelmatig bijeenkomsten 'Eigentijds Bankieren' voor onze klanten georganiseerd waarbij antwoord wordt gegeven op voorgaande vragen. Hebt u belangstelling voor deze bijeenkomst?

Computercursus

De computer is niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Voor de jeugd de gewoonste zaak van de wereld, want die groeit ermee op. Maar een grote groep ouderen weet niet (precies) hoe de computer werkt. Voor die mensen hebben we, in samenwerking met stichting SeniorWeb, een computercursus opgezet. De cursussen worden gegeven in AV Zorggroep - locatie 'Graafzicht' in Bleskensgraaf, Woonzorgcentrum 'De Lange Wei' in Hardinxveld-Giessendam en Stichting Welzijnswerk 'De Reling' in Sliedrecht. Wilt u deze cursus volgen? Neem dan contact op met een van de genoemde locaties:

  • Woonzorgcentrum De Lange Wei, Hardinxveld-Giessendam (0184) 67 80 00
  • AV Zorggroep - locatie Graafzicht, Bleskensgraaf (088) 40 80 200
  • Stichting Welzijnswerk, Sliedrecht (0184) 41 67 29

Samenwerking met Stichting Ouderenwerk

Onze adviseurs werken samen met Stichting Ouderenwerk. Als u moeite hebt met de administratie, brengen zij u in contact met deze stichting. De stichting brengt een bezoek aan u en helpt u bij het opzetten van de administratie.

Contact

Hebt u belangstelling voor onze extra service, belt u dan naar (0184) 67 30 00  of klik op het onderstaande contactformulier.