Goed voorbereid op vakantie

Met je doorlopende reisverzekering kun je rekenen op hulp bij onverwachte situaties als je op reis bent. Pech kan je nou eenmaal altijd overkomen. Juist daarom is het belangrijk dat je je goed voorbereidt. Zo kun je problemen voorkomen.

8 tips om problemen te voorkomen

8 Tips om goed voorbereid op vakantie te gaan

 

Interpolis biedt hulp

Soms verloopt je terugreis door een medisch probleem niet zoals gepland. Stel: je been zit in het gips. Of je zoon krijgt een oorontsteking, vlak voor je terugvlucht.

Als je in het vliegtuig met je been omhoog moet zitten, dan regelt Interpolis dit voor je. Onze reisverzekering biedt hier dekking voor.

Als je met de auto op vakantie bent in Europa, biedt de aanvullende dekking Voertuighulp op reis een vervangende chauffeur of ander vervoer naar huis.

Wil je nalezen welke schades je Interpolis Doorlopende Reisverzekering dekt? Kijk dan op de pagina Dekking Interpolis Doorlopende Reisverzekering, raadpleeg je verzekeringsbewijs in Berichten in Rabo Online Bankieren, bekijk de voorwaarden of lees de veelgestelde vragen.

De Interpolis Alarmcentrale staat 24/7 voor je klaar

Soms gaat het toch fout op vakantie en heb je hulp nodig. Dan is de Interpolis Alarmcentrale er voor je, 24 uur per dag. Zij bieden de beste hulpverlening op het moment dat het er echt toe doet. Waar ook ter wereld. Zij luisteren en zorgen voor een oplossing.

Schade melden

Wil je schade melden? Meestal wordt je schade met één telefoontje afgehandeld. 24 uur per dag, 7 dagen per week. Neem online contact met Interpolis op. Of bel de Interpolis Alarmcentrale via telefoonnummer 013 - 462 0 462. Wel zo prettig.

Schade melden op Interpolis.nl

Ben jij al klaar voor je volgende reis?

Bereken je premie. Daarna kun je gelijk online je doorlopende reisverzekering afsluiten.