Zoeken

Hoe kan ik een klacht indienen?

Wij vinden een goede relatie met onze klanten belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden over ons bent. Laat het ons weten, dan kunnen we er iets aan doen.

Zo dient u een klacht in

Dien uw klacht altijd in bij uw eigen Rabobankvestiging. Dat kan op twee manieren:

Uw bank neemt uw klacht in behandeling en laat u weten wanneer u een reactie kunt verwachten.

Bent u niet tevreden met de oplossing?

Als u niet tevreden bent met de afhandeling door uw eigen Rabobank, dan kunt u terecht bij Rabobank Nederland. Dit kan tot één jaar na de datum van het feit dat aanleiding was voor uw klacht. Rabobank Nederland beantwoordt uw klacht meestal binnen enkele weken maar uiterlijk binnen drie maanden.

Is uw klacht hierna nog niet opgelost?

Bent u niet tevreden met het antwoord van Rabobank Nederland? Dan heeft u de mogelijkheid om de Ombudsman Financiële Dienstverlening in te schakelen. Dit kan tot drie maanden na ontvangst van de beslissing van Klachtenservice Rabobank Nederland. De Ombudsman bemiddelt tussen u en uw bank. Alleen particuliere klanten kunnen bij de Ombudsman terecht.

Mocht dit nog niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kunt u tot slot terecht bij de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening. Dit kan tot drie maanden na de uitspraak van de Ombudsman.

Staat uw vraag er niet bij?