Support eigen automaat

Installatie, support en gebruik

Installeren en activeren

Hieronder vindt u informatie over het installeren en activeren van uw eigen pinautomaat.

Nieuwe pinautomaat activeren in Rabo OmniKassa 2.0

Eigen pinautomaat

Wanneer u een pinautomaat bij een andere leverancier koopt of al een bestaande pinautomaat heeft, dan is het mogelijk om Maestro en V PAY betalingen via de Rabobank te accepteren.

Om pintransacties te kunnen ontvangen op uw eigen pinautomaat, vraagt u Rabo OmniKassa 2.0 aan.

Lees meer en aanvragen

Om deze pinautomaat te kunnen koppelen heeft u een aantal gegevens nodig die u invoert in uw Rabo OmniKassa dashboard en uw pinautomaat. In het document ‘Toevoegen eigen automaat aan het Rabo OmniKassa dashboard’ vindt u een uitgebreide uitleg van de te nemen stappen.

Toevoegen eigen automaat

Extra pinautomaat toevoegen

Extra pinautomaat toevoegen

Heeft u Rabo OmniKassa 2.0, dan voegt u eenvoudig zelf een extra pinautomaat toe in het Rabo OmniKassa dashboard. In het document ‘Toevoegen eigen automaat aan het Rabo OmniKassa dashboard’ vindt u een uitgebreide uitleg van de te nemen stappen. Heeft u nog geen Rabo OmniKassa 2.0 en wilt u een extra pinautomaat toevoegen aan uw bestaande Rabo Europees Pincontract, neem dan contact op met uw lokale Rabobank.

Toevoegen eigen automaat Rabo OmniKassa

Service

Contactgegevens

Voor het goed functioneren van uw pinautomaat bent u afhankelijk van verschillende partijen. Hier vindt u de gegevens.

Equens: Navraag missende transacties

Als bij de dagelijkse controle blijkt dat u één of meerdere transactie(s) mist, dan kunt u navraag doen bij de Helpdesk van Equens. Het is belangrijk dat u kassabon en uw contractgegevens bij de hand hebt. Service Desk for Merchants (point of sale) +31 (0)88-38 55999.

Uw betaalautomaat leverancier: werking betaalautomaat

Voor vragen over de werking, bediening en storingen van uw betaalautomaat neemt u contact op met uw eigen betaalautomaat leverancier. Voor de contactgegevens van CCV en Worldline zie onderstaand:

Postbus 9226 

6800 KH Arnhem 

Service Center (voor werking, bediening en storingen betaalautomaten) 

Telefoon: (088) - 228 98 49

Betaalautomaat leverancier Worldline

Wolweverstraat 18 

2984 CD Ridderkerk 

Technische helpdesk (voor betaalautomaten): 

Telefoon: 0900 – 22 65 797

Support team Rabo OmniKassa: Uw overeenkomst en het Rabo OmniKassa dashboard

Het Rabo OmniKassa Support Team staat klaar om uw vragen te beantwoorden. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 030 213 13 11. U kunt het Rabo OmniKassa Support Team op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur bereiken en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Mailen kan ook.

Stuur een mail

Contact

Rabobank