
Toegankelijkheid
We vinden het belangrijk dat je je bankzaken regelt op een manier die bij je past. Daarom maken we onze producten en diensten zo toegankelijk mogelijk. We helpen je met informatie en hulpmiddelen om langer zelfstandig of samen je bankzaken te doen.
Hulp bij bankieren
Het is belangrijk dat iedereen zo lang mogelijk zelfstandig kan bankieren. Soms lukt dit niet meer, dan is het fijn als iemand je daarbij helpt. En soms maken hulpmiddelen het verschil. We helpen je graag op weg.
Toegankelijkheid website en Rabo App
Rabobank.nl is voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk. Dit kun je zelf zonder problemen doen:
iPhone of iPad
Met je iPhone of iPad kun je de ‘VoiceOver’ gebruiken: de voorleesfunctie. Je stelt de 'VoiceOver' in door op je toestel te kiezen voor 'Instellingen' - 'Algemeen' - 'Toegankelijkheid'.
We werken nog aan de combinatie van de Rabo App en de voorleesfunctie. De functie ‘Zoomen’ werkt al wel zoals het hoort. Hiermee vergroot je het hele scherm.
Android
TalkBack is de schermlezer van Google die je op Android-apparaten gebruikt. TalkBack geeft je gesproken feedback. Hiermee kun je zonder te kijken het apparaat gebruiken.
Ondersteunde browsers
Zorg altijd dat je de nieuwste versie van je browser installeert. De nieuwste versies van deze browsers ondersteunen we actief:
Microsoft Internet Explorer 11 (E11) ondersteunen we niet meer. Deze browser is niet veilig genoeg.
Ondersteunde besturingssystemen
Deze besturingssystemen ondersteunen we voor desktop en laptop:
Deze besturingssytemen ondersteunen we voor de smartphone of tablet:
Regel je bankzaken met Rabofoon
Met de Rabofoon bankier je via de telefoon. Dit is handig als je geen internet hebt, of internetbankieren niet gebruikt. Je kunt met iedere (mobiele) telefoon en op ieder moment bellen.
Problemen met onze toegankelijkheid
Bankzaken horen toegankelijk te zijn voor iedereen. Ervaar je een probleem met de toegankelijkheid van onze website of de Rabo App? Laat het ons weten. Dan bespreken we samen een oplossing.