Rabo SmartPin support

Service en ondersteuning voor installatie en gebruik.

Wat heb je nodig voor het installeren van Rabo SmartPin?

Om Rabo SmartPin te installeren heb je het volgende nodig: 

  • Gebruikersnaam.
  • Activatiecode.
  • De kaartlezer.
  • Je smartphone of tablet met minimaal iOS 10.0 of Android 5.0.

Installatie en gebruik

Voor de installatie van Rabo SmartPin bieden wij je een stappenplan. Bekijk vooraf de animatie. Je krijgt daardoor al een goed beeld van hoe de installatie werkt.

Installeren van jouw Rabo SmartPin

Je kunt jouw Rabo SmartPin in 3 stappen installeren en activeren:

Stap 1: Download de Rabo SmartPin App.

Stap 2: Activeer de app.

Stap 3: Koppel de kaartlezer.

Deze 3 stappen staan hieronder verder beschreven.

Stap 1: Download de Rabo SmartPin App

Wijzig de gegevens van jouw contactpersoon. Je kunt ook gebruikers toevoegen, verwijderen of autoriseren.

Contactpersoon wijzigen Gebruikersgegevens wijzigen

Stap 2: Activeer de app

Je hebt een brief ontvangen met jouw gebruikersnaam en een e-mail met de activatiecode. Deze heb je nodig om eenmalig Rabo SmartPin te activeren. De eerste keer dat je de Rabo SmartPin App opstart, wordt je gevraagd te activeren. Dit kun je eenvoudig doen door onderstaande stappen te volgen: 

  1. Druk op de oranje knop 'Activeren'.
  2. Voer je gebruikersnaam en activatiecode in en druk op de oranje 'Activeren' knop.
  3. Bedenk een vijf-cijferige toegangscode.
  4. Bevestig de toegangscode.
  5. Toets nogmaals de vijf-cijferige code in.
  6. Je krijgt nu een melding in beeld, vul je adresgegevens in.
  7. Klik op 'Naam, adres op bon' in het menu 'Instellingen'.
  8. Voer voor het betalingsbewijs je bedrijfsnaam en bedrijfsadres in, eventueel met je telefoon en website.
  9. Klik op 'Gereed' rechts boven in je scherm. 

Als dit gelukt is ga je door naar stap 3: Kaartlezer koppelen. 

Geen brief ontvangen? Neem contact op met Support Rabo SmartPin. De contactgegevens tref je op deze pagina onder de kop: 'Service en support'.

Stap 3: Kaartlezer koppelen

Voor het gebruik van Rabo SmartPin moet je jouw smartphone of tablet koppelen aan de kaartlezer. De verbinding tussen je smartphone of tablet en de kaartlezer is draadloos via bluetooth.

Kaartlezer koppelen

  • Zet voor het koppelen eerst de kaartlezer aan. 
  • De kaartlezer is aan als er een blauw of groen lampje begint te branden. 
  • Ga naar menu via de aan/uit knop op je kaartlezer. Kies in het menu de optie 'BT koppeling'. 
  • Er verschijnt een code in het scherm van de kaartlezer. Volg nu de stappen hieronder voor jouw Apple of Android toestel.

Koppelen met Apple

Volg de volgende stappen om jouw iPhone of iPad te koppelen aan de kaartlezer:

  1. Ga op je iPhone of iPad naar 'Instellingen'.
  2. Kies voor 'Bluetooth' en schakel het in.
  3. Zoek de kaartlezer op in de lijst. Deze is te herkennen aan 'MP200_xxxx' of ''. Klik hierop.
  4. Voer de code in op je telefoon of tablet zoals die staat op het scherm van de kaartlezer.
  5. Bevestig de koppeling op de iPhone/iPad. Je kaartlezer is nu gekoppeld.

Koppelen met Android

Volg de volgende stappen om jouw Android toestel te koppelen aan de kaartlezer:

  1. Ga op je Android telefoon of tablet naar ‘Instellingen’.
  2. Ga naar ‘Verbindingen’ en selecteer ‘Bluetooth’. Schakel Bluetooth in en zorg dat je apparaat zichtbaar is voor andere apparaten.
  3. Open de SmartPin App en ga naar ‘Instellingen’ > ‘Kaartlezer verbinden’.
  4. Je kaartlezer verschijnt in het overzicht en is te herkennen aan ‘MP200_xxxx’. Tik op de kaartlezer die je wilt koppelen.
  5. Voer de code in op je telefoon of tablet zoals die staat op het scherm van de kaartlezer.
  6. Bevestig de koppeling op je Android apparaat. Je kaartlezer is nu gekoppeld.

In gebruik nemen van Rabo SmartPin

Inloggen met Touch ID

Na de eerste keer inloggen kun je bij instellingen het inloggen met vingerafdruk inschakelen. Dit is alleen mogelijk als je deze functionaliteit al op je telefoon hebt geactiveerd en gebruikt. Je kunt dan de volgende keer inloggen met je vingerafdruk. Het blijft ook mogelijk om in te loggen met je toegangscode.

Naam verkooppunt in SmartPin wijzigen

Wanneer je een nieuwe kaartlezer aanvraagt, wordt deze automatisch gekoppeld aan het verkooppunt waaronder je deze hebt aangevraagd in het Rabo OmniKassa dashboard. Er wordt in je SmartPin App automatisch een uniek verkooppunt ID aangemaakt. Je kunt er ook voor kiezen om een eigen naam aan het verkooppunt toe te kennen. Deze wijziging verandert niet de naam van je verkooppunt in het OmniKassa dashboard, maar is alleen voor je eigen overzicht in de SmartPin App. 

  • Ga in het menu naar ‘Instellingen’. 
  • Kies ‘Contract’ en vervolgens ‘Verkooppunten’. Hier zie je jouw verkooppunten staan. 
  • Kies het verkooppunt waarvan je de naam wilt wijzigen. Je ziet dan ook een overzicht van alle kaartlezers op dat verkooppunt. 
  • Verander de naam van het verkooppunt en tik rechtsboven in je scherm op het vinkje om op te slaan.

Naam verkooppunt in SmartPin wijzigen

Meerdere gebruikers toevoegen

In de Rabo SmartPin App kun je als contracteigenaar meerdere gebruikers aanmaken en aan iedere gebruiker een rol toekennen. Ditzelfde geldt voor de rol van beheerder. Als contracteigenaar kun je het gehele contract beheren. Deze optie maakt het mogelijk dat verschillende gebruikers kunnen inloggen met hun eigen inloggegevens (bv een e-mailadres) binnen hetzelfde contract. 

  • Klik op de tegeltjes linksboven in de app.
  • Kies 'Gebruikers'. 
  • Selecteer rechtsboven het '+' teken om gebruikers te voegen. 

Meerdere gebruikers toevoegen

  • Vul de velden in en selecteer welke functie de gebruiker krijgt. 

Meerdere gebruikers toevoegen

  • Voeg de nieuwe gebruiker toe door rechtsboven op ‘Opslaan’ te klikken.
Een betaling uitvoeren
  • Ga naar het scherm 'Kassa'. 
  • Voer het gewenste bedrag van een item in. 
  • Druk rechtsonder op 'Toevoegen' om het item toe te voegen. 
  • Je ziet gelijk het totaalbedrag van alle items staan. 
  • Je kunt een omschrijving plaatsen bij het bedrag door op het veld voor het bedrag te tikken. 
  • Je kunt linksonder eventueel een kortingsbedrag of –percentage toevoegen. Deze korting zie je dan tijdens de betaling en op de kassabon. 

Betaling uitvoeren

  • Druk op de oranje 'Betaal' knop om de betaling in gang te zetten. 
  • Je kunt eventueel een betaalreferentie invullen. 
  • Kies voor ‘Pinnen’ of ‘Contant betalen’. 

Betaling uitvoeren

  • Overhandig de kaartlezer aan de klant. 
  • De pinbetaling kan uitgevoerd worden. 
  • Let op: De Rabo SmartPin App moet actief blijven tijdens de transactie. Druk deze dus niet weg naar de achtergrond. Denk ook aan je schermbeveiliging en stel deze niet korter in dan 2 minuten. 
  • Na betaling zie je de melding ‘Betaling wordt verwerkt’ en vervolgens ‘Betaling geslaagd’. 

Betaling uitvoeren

Producten instellen

Je kunt via instellingen zelf een lijst van producten aanmaken die je veel gebruikt. 

  • Ga in het SmartPin menu naar ‘Instellingen’ en vervolgens naar ‘Producten’.
  • Met de '+' toets voeg je een nieuw product toe die je een naam, plaatje, bedrag en BTW-tarief mee kunt geven. Ook kun je het product onder een productcategorie plaatsen voor je eigen overzicht. Om een categorie toe te voegen of te wijzigen klik je op de ‘+’ toets tijdens categorieselectie. 

Producten instellen

  • Tik op het vinkje rechtsboven wanneer je klaar bent met je product instellen om het product op te slaan.
  • Je kunt ook een nieuw product aanmaken door tijdens betaling een item ingedrukt te houden en ‘Als product toevoegen’ te selecteren. 
  • De volgorde van jouw producten kun je zelf veranderen in je productoverzicht door het product ingedrukt te houden en te verslepen. 

Producten instellen

Wanneer je producten hebt aangemaakt, kun je deze tijdens betaling gemakkelijk selecteren door het ‘Producten’ scherm te selecteren in plaats van ‘Kassa’.

Kassabon verzenden
  • Als de betaling is uitgevoerd zie je dit scherm, druk op ‘Bekijk kassabon’. 
  • Als je de klant een kassabon wilt verzenden, kies je voor de optie ‘Stuur per e-mail’ of het delen icoontje rechtsboven. 

Kassabon verzenden

  • Voer het e-mailadres van de klant in of gebruik je adresboek. Je kunt de bon naar meerdere e-mailadressen tegelijk versturen. Druk vervolgens rechtsboven op verzenden om je kassabon naar de klant te versturen. 

Kassabon verzenden

  • Je kunt ook optioneel instellen dat er automatisch een kopie van elke kassabon wordt verzonden naar een van tevoren ingesteld e-mailadres.
Inzien en exporteren van historiegegevens
  • Klik in het SmartPin menu op 'Dagtotalen'. Hier zie je betalingen uit het verleden.
  • Filter de gegevens eventueel op verkooppunt en/of kaartlezer en druk rechtsboven op het verzenden icoontje. 

Inzien en exporteren van historiegegevens

  • Voer het e-mailadres in waarnaar je de gegevens wilt versturen, of maak hiervoor gebruik van je adresboek.
  • Selecteer de overzichten die je wilt exporteren (dagtotalen, transacties of verkochte producten) en druk weer rechtsboven op het verzenden icoontje.
Aandachtspunten gebruik Rabo SmartPin

Kwetsbaarheid van je kaartlezer
De Rabo SmartPin kaartlezer is vanwege beveiligingseisen zeer gevoelig voor schokken of trillingen. Houd hier rekening mee tijdens het vervoer van de kaartlezer door deze bij voorkeur bij je te dragen en niet op een platte ondergrond te leggen. Indien de kaartlezer aan teveel trillingen wordt blootgesteld verschijnt het bericht 'locked' in het beeldscherm. Je kaartlezer is dan niet meer te gebruiken. Neem in dat geval contact op met het Support Team Rabo OmniKassa. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 030 – 213 13 11. Voor dit informatienummer betaal je het gebruikelijke tarief. 

Batterijduur
Bij de Rabo SmartPin kaartlezer ontvang je een USB oplaadkabel zonder stekker. Je kunt de USB kabel gebruiken met een eigen stekker, in je laptop of andere oplaadpunten met een USB ingang. De kaartlezer wordt opgeladen verzonden. Het komt soms voor dat de batterij na ontvangst niet meer geheel opgeladen is. Wij adviseren je daarom de Rabo SmartPin kaartlezer na ontvangst eerst helemaal op te laden. Laad de kaartlezer elke nacht helemaal op. 

Artikelen en accessoires
Je koopt je gebruiksartikelen en accessoires voor jouw Rabo PinBox of Rabo SmartPin eenvoudig online. Op Pinwinkel.nl vind je onder meer printerrollen, opladers, reserve-batterijen voor een marktconforme prijs. Het assortiment zal steeds verder uitgebreid worden, naar bijvoorbeeld oplader/cradle voor Rabo Smartpin.

Bestel nu je artikelen en accessoires

Veelgestelde vragen

Bekijk de antwoorden op de veelgestelde vragen over Rabo SmartPin

Waar bestel ik promotiemateriaal voor mijn pinautomaat?

Je kan kosteloos promotiemateriaal bestellen via de webshop van pin.nl. Hier bestel je onder andere stickers en digitale logo’s met “Betaal hier ook contactloos”, “Pinnen, ja graag”.

Bestel hier jouw promotiemateriaal

Waar bestel ik accessoires en gebruiksartikelen voor mijn Rabo pinoplossing?

Je koopt je gebruiksartikelen en accessoires voor jouw Rabo PinBox of Rabo SmartPin eenvoudig online. Op Pinwinkel.nl vind je onder meer printerrollen en automaat standaarden voor een marktconforme prijs. Het assortiment zal steeds verder uitgebreid worden met bijvoorbeeld opladers en cradles voor Rabo SmartPin.

Bestel nu jouw artikelen en accessoires

Ik wil een Rabo SmartPin, waarom krijg ik daar Rabo OmniKassa bij?

Als je een Rabo SmartPin wilt aanschaffen, krijg je kosteloos Rabo OmniKassa 2.0. In het bijbehorende dashboard heb je een compleet overzicht van al jouw transacties. Je kiest zelf en betaalt alleen de betaalmethoden die bij jou en je onderneming passen. Je tekent hiervoor eenmalig de Rabo OmniKassa overeenkomst.

Wat zijn de kosten van Rabo OmniKassa?

Rabo OmniKassa 2.0 is kosteloos. Je betaalt alleen de kosten voor Rabo SmartPin.

Wie moet de overeenkomst ondertekenen?

(Eén van) de wettelijke vertegenwoordiger(s) van jouw bedrijf ontvangt de Rabo OmniKassa overeenkomst in zijn Berichten in de beveiligde omgeving van Rabo Internetbankieren. In de regel is dit degene die het laatst is ingelogd in Rabo Internetbankieren. Dit kan dus ook je mede-rekeninghouder zijn. Je vindt de naam van de wettelijke vertegenwoordiger die de overeenkomst ontvangt in de bevestigingsmail na het invullen van het aanvraagformulier. De overeenkomst kan digitaal worden ondertekend met je zakelijke bankpas en de Rabo Scanner.

Met welke pas moet ik inloggen?

Je logt in met je zakelijke pas van de rekening waarop je Rabo OmniKassa hebt aangevraagd. Met deze pas moet je ook in Rabo Internetbankieren kunnen inloggen.

Ik zie geen overeenkomst in Berichten in Rabo Internetbankieren, hoe kan dat?

De wettelijke vertegenwoordiger(s) van jouw bedrijf ontvangt de Rabo OmniKassa overeenkomst in zijn Berichten binnen de beveiligde omgeving van Rabo Internetbankieren. Als je geen Rabo Internetbankieren hebt, ontvang je de overeenkomst per mail.

Hoe doorloop ik de wizard?

Als je de Rabo OmniKassa overeenkomst hebt ondertekend, ontvang je een e-mail met daarin de link naar de wizard van het Rabo OmniKassa Dashboard. Deze link staat ook in het Bericht in je beveiligde omgeving van Rabo Internetbankieren. Via de link kom je in de wizard terecht, waar je in 7 stappen jouw kassa samenstelt. Je kiest jouw winkel(s), verkooppunt(en), betaalpunt(en) en de gewenste betaalmethode (pinnen of online betalen).

Hoe werkt de pinbundel bij SmartPin?

Het is niet mogelijk om Rabo PinTegoed aan te schaffen voor een Rabo SmartPin. Rabo SmartPin werkt met vaste abonnementskosten van € 10 per maand en een vast transactiebedrag van € 0,15 per transactie.

Wie moet de wizard ondertekenen?

(Eén van) de wettelijk vertegenwoordiger(s) van jouw bedrijf kan de wizard ondertekenen. Gebruik hiervoor de zakelijke pas van de rekening waarop je Rabo OmniKassa hebt aangevraagd.

Wat is de status van mijn aanvraag?

Als je de Rabo OmniKassa overeenkomst in Rabo Internetbankieren én de samenvatting van je bestelde producten in het Rabo OmniKassa dashboard hebt ondertekend, wordt jouw Rabo SmartPin naar je verstuurd. Na het ondertekenen in de wizard zie je een bedankscherm waarin de uiterlijke afleverdatum wordt getoond. Zodra jouw Rabo SmartPin gereed is voor verzending ontvang je een Track & Trace mail, zodat je de verzending kunt volgen.

Waarom heb ik mijn Rabo SmartPin pakket nog niet ontvangen?

Hier zijn verschillende redenen voor. Nadat de order ‘gesigned’ is met je Rabo Scanner ontvang je het pakket binnen vijf werkdagen. 

Houd rekening met het volgende: 

  • Ben je nog bezig met inrichten en zit je nog in de ‘Wizard’? Onderteken dan de bestelling.
  • Ontving je na het tekenen een bevestiging via mail? 
  • Als je naar ‘Beheer’ gaat in het OmniKassa dashboard, dan zie je onder ‘Pinautomaten’ jouw betaalautomaten staan. Staat de status op ‘Actief’ dan is deze verstuurd. Staat de order op ‘Draft’, dan is het van belang dat je deze eerst tekent. 

Na het versturen van de Terminal ontvang je een mail met een ‘Track & Trace’ code. Controleer via deze link de actuele afleverstatus. Als de bezorger twee keer niemand thuis treft, is het voor jou mogelijk om het pakket in combinatie met het ophaalbericht op te halen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Hoe activeer ik mijn Rabo SmartPin?

Je kunt jouw account activeren met de activatiecode die je per e-mail hebt ontvangen. Heb je geen activatiecode ontvangen? Vraag dan een nieuwe aan op het inlogscherm in de app. Ben je contracteigenaar of activeer je de kaartlezer voor de eerste keer? Gebruik dan de gegevens uit de welkomstbrief die je bij de kaartlezer hebt gekregen.

Wat is mijn gebruikersnaam?

Je vindt jouw gebruikersnaam in de brief die je hebt ontvangen bij je kaartlezer. Indien je deze brief niet meer hebt, kun je contact opnemen met het Support Team Rabo OmniKassa via 030 – 213 13 11. Ze zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Wat als ik mijn toegangscode ben vergeten?

Indien je jouw toegangscode bent vergeten, kun je in het inlogscherm op 'Toegangscode vergeten' klikken. Je ontvangt dan een activatiecode op je e-mailadres. Deze code moet bij het eerstvolgende gebruik van de app meteen worden vernieuwd door twee keer een zelfgekozen toegangscode in te vullen.

Wat als mijn bluetooth koppeling niet werkt?

Volg eerst de instructie op deze pagina onder ‘Kaartlezer koppelen’. Wanneer het niet lukt om deze koppeling te maken, kun je contact opnemen met het Support Team Rabo OmniKassa via 030 – 213 13 11.

Wat doe ik met mijn Rabo SmartPin bij opzegging?

De Rabo SmartPin verstuur je kosteloos naar het retouradres van Aevi te weten:
Antwoordnummer 4072,
3830 VB Leusden.

Hoe pas ik de tekst aan op mijn Rabo SmartPin pinbon?

Dit doe je eenvoudig zelf in de Rabo SmartPin App. Doorloop hiervoor de volgende stappen: 

  1. Log in op de Rabo SmartPin App. 
  2. Ga naar ‘Menu > Instellingen > Kassabon > Tekst op bon’ om een aanpassing te doen. 

Het is hier ook mogelijk om een cc e-mail adres toe te voegen en een onderwerp toe te voegen. De bon verstuur je zo per e-mail naar je klant vanaf een no-reply adres.

Wat als ik een betaling via Rabo SmartPin niet heb ontvangen?

Bij een goed uitgevoerde betaling staat er op de kaartlezer en in de app ‘Betaling geslaagd’. Ontvang je vervolgens het bedrag niet op je rekening dan is er iets mis gegaan. Wij vragen je met je bon contact op te nemen met de merchant helpdesk van Equens 088-38 55999. Zij bekijken wat er met de transactie gebeurd is. 

Mochten zij je niet verder kunnen helpen, neem dan met je bon en de informatie van Equens, contact op met het Support Team Rabo OmniKassa 2.0. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 030 – 213 13 11 of e-mailadres contact@omnikassa.rabobank.nl op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. 

Het gros van de vragen over mislukte transacties betreffen transacties terwijl de smartphone of tablet gekoppeld is aan een WiFi netwerk. Deze verbindingen zijn niet altijd stabiel genoeg waardoor achteraf transacties afgekeurd worden. Als je pint via 4G, dan is de slagingskans veel groter.

Kan ik mijn Rabo SmartPin verhuizen naar een ander verkooppunt?

Je kunt jouw Rabo SmartPin verhuizen naar een ander verkooppunt. Je doet dit in je OmniKassa dashboard onder ‘Beheer > Pinautomaten’. Hier klik je op ‘Acties’ en vervolgens ‘Verplaatsen’ naast de Rabo SmartPin die je wilt verhuizen. Kies de winkel en het verkooppunt waar je de Rabo SmartPin naartoe wilt verhuizen. Wijzig daarna indien gewenst de gegevens of retourpin-instelling van je Rabo SmartPin. Tot slot moet je de verhuizing bevestigen en tekenen met je bankpas en Rabo Scanner. Gebruik eventueel onze stap-voor-stap handleiding ‘Pinautomaat verhuizen’ als je wilt zien hoe je deze stappen uitvoert.

Hoe vervang ik mijn defecte Rabo SmartPin?

Als je kaartlezer kapot is, kun je een nieuwe kaartlezer aanvragen. Als je dit voor 12.00 uur doet op een werkdag, dan wordt de nieuwe kaartlezer deze werkdag nog verstuurd. Je kunt op werkdagen ook een spoedaanvraag doen. Bij een spoedaanvraag ontvang je de nieuwe kaartlezer dezelfde dag. De kosten voor een spoedaanvraag worden bij je in rekening gebracht en zijn afhankelijk van de afstand en de daarmee samenhangende kosten voor de koeriersdienst.

Kan ik retourpinnen aanzetten op mijn Rabo SmartPin?

Dit is mogelijk. Je kan retourpinnen per automaat inschakelen in je OmniKassa dashboard onder het kopje ‘Beheer > Pinautomaten > Retourpinnen’. In de kolom Retourpinnen kun je per pinautomaat kiezen of je retourpinnen aan- of uit wilt zetten. Retourpinnen kost u €3,60 euro per maand, per automaat. Omdat je per automaat kosten gaat betalen, vragen wij je om te tekenen met je bankpas en RaboScanner. Hieronder vind je ook een stap-voor-stap instructie met afbeeldingen hoe je retourpinnen aan- of uitzet. 

Als je een retourpin transactie wilt doen, volg je de betaalinstructie op deze supportpagina en selecteert ‘Retour’ rechts bovenin je scherm voordat je op ‘Betaal’ drukt.

Foutmeldingen

De melding 'Beperkte functionaliteit' verschijnt als er geen verbinding met de server kan worden gemaakt. Controleer je internetverbinding. Indien je geen internetverbinding hebt, kun je alleen contante betalingen uitvoeren.

Foutmelding: Beperkte functionaliteit

De melding 'Beperkte functionaliteit' verschijnt als er geen verbinding met de server kan worden gemaakt. Controleer je internetverbinding. Indien je geen internetverbinding hebt, kun je alleen contante betalingen uitvoeren.

Foutmelding: De gekoppelde kaartlezer hoort niet bij jouw contract

Als je in de app de melding krijgt dat de kaartlezer niet bij jouw contract hoort, kun je checken of je de juiste kaartlezer gebruikt die aan jouw contract gekoppeld is. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, dan kun je contact opnemen met het Support Team Rabo OmniKassa via 030 – 213 13 11.

Foutmelding: Tamper detected

Als je de melding 'Tamper detected' in het scherm van de kaartlezer ziet staan, is je kaartlezer mogelijk blootgesteld aan teveel trillingen. Je kaartlezer is dan niet meer te gebruiken. Neem contact op met het Support Team Rabo OmniKassa via 030 – 213 13 11.

Service en support

Op deze pagina krijg je uitleg over de meest voorkomende processen en kun je de meest gestelde vragen zien. Heb je een vraag over hoe je een bepaald proces stap voor stap moet doen? Zie dan de handige stap-voor-stap instructies voor Rabo SmartPin die op deze pagina staan. Wil je meer uitgebreide informatie over Rabo SmartPin? Zie dan onze uitgebreide Rabo OmniKassa 2.0 handleiding:

Kom je er toch niet uit? Het Support Team Rabo OmniKassa staat klaar om jouw vragen te beantwoorden. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 030 – 213 13 11. Ze zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 21.00 uur op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. Je kunt ook contact opnemen met de Rabo Smartpin Helpdesk via 030 – 712 21 17 (kies optie 3, vragen over Rabo SmartPin).

Belangrijke links

Kies direct voor inloggen in je dashboard, support of bekijk extra functionaliteiten.

Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard functionaliteiten

Zelf regelen & Contact