
Meer inzicht en overzicht met Rabo SmartStore
Het op orde brengen van je geldzaken is voor veel ondernemers een uitdaging. Toch is het dé manier om een financieel gezonde toekomst op te bouwen. Een slim kassasysteem als Rabo SmartStore helpt je daarbij. Hoe? Lees snel verder.
Kassa en pinautomaat inéén
De Rabo SmartStore gaat verder waar de Rabo SmartPin stopt. Deze nieuwe accessoires voeg je aan je Rabo SmartPin toe en biedt tal van nieuwe mogelijkheden. Denk aan het uitprinten van kassabonnen en het scannen van barcodes. Daarnaast ontvang je een handig dashboard, die je inzicht en overzicht geeft in je inkomsten, verkopen en voorraad.
Wil je eerst meer weten over Rabo SmartPin? Met deze betaaloplossing maak je van je smartphone eenvoudig een pinautomaat. Dat is handig voor klanten die willen betalen als je onderweg bent én voor betalingen in de winkel. Ook is er de SmartPin-app, voor inzicht en overzicht.
Wil je eerst meer weten over Rabo SmartPin? Met deze tool maak je van je smartphone eenvoudig een pinautomaat. Dat is zowel handig voor klanten die willen betalen als je onderweg bent als voor betalingen in de winkel. Ook is er de SmartPin-app, voor inzicht en overzicht.
Professionele look & feel
Het ontwerp van jouw financieel overzicht draagt bij aan professionaliteit, het gevoel van houvast en structuur. Precies wat de Rabo SmartStore uitstraalt. Je geeft jouw bedrijf nog een professionelere look, zonder veel geld te investeren en houd je meer tijd over om te doen wat je het liefste doet: ondernemen.

Nieuwe features voor meer overzicht
Wil jij het overzicht in je financiën naar een hoger niveau brengen? Dan kun je de Rabo SmartStore uitbreiden met diverse features. Denk aan het uitprinten van bonnetjes via de mobiele printer, een barcodescanner voor je voorraadbeheer en met een extra kassalade. Kortom: met Rabo SmartStore stel jij je eigen kassaoplossing samen. Ben jij klaar voor de volgende stap?
Meer interessante artikelen en tips
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.