Rabo eBusiness

Laat uw klanten veilig inloggen, identificeren, ondertekenen en archiveren

Uw klant is altijd online. Speel hier als bedrijf op in met Rabo eBusiness. Hiermee ondersteunt u de volledige klantreis van inloggen en identificeren (met onder meer iDIN, Facebook, Google, LinkedIn) tot valideren, ondertekenen en archiveren.

Gemakkelijke integratie

Rabo eBusiness werkt met API’s, waardoor een snelle integratie met eigen bedrijfssystemen mogelijk is. Uw klant kan snel en gemakkelijk handelingen doen in één vertrouwde eigen omgeving.

  • Naadloos te integreren in uw website.
  • Klanten veilig laten inloggen en identificeren.
  • Digitale ondertekening voor uw klanten.
  • Verbetert de conversie van uw website.

Online zakendoen met Rabo eBusiness

Met Rabo eBusiness kan uw klant zich identificeren met bijvoorbeeld iDIN, DigiD of Google. Ook kan uw klant digitaal contracten tekenen en alles veilig archiveren in zijn eigen omgeving.

Rabo eBusiness werkt handig voor leasebedrijven, zorgverzekeraars, telecom, energieleveranciers en financiële dienstverleners.

Inloggen

Altijd de nieuwste inlogmethoden

Identificeren

Zeker weten met wie u zaken doet

Ondertekenen

Ondertekenen van overeenkomsten

Archiveren

Veilige opslag van online documenten

Inloggen

Met Rabo eBusiness Inloggen biedt u uw klanten alle eenvoudige en veelgebruikte inlogmethoden op uw website, zoals iDIN, DigID, Facebook en LinkedIn.

  • Altijd up-to-date.
  • Makkelijk uit te breiden met gewenste inlogmethoden.
  • Verschillende beveiligingsniveaus.

Meer informatie over inloggen en identificeren met iDIN

Identificeren

Met Rabo eBusiness Identificeren biedt u uw klanten een eenvoudige en veilige manier om hun persoonlijke gegevens met u te delen.

  • Zekerheid over de identiteit van uw klanten.
  • Verkorten van doorlooptijden op uw website.

Ondertekenen

Met Rabo eBusiness Ondertekenen biedt u uw klanten de mogelijkheid om online documenten te ondertekenen.

  • Vervangt papier.
  • Verhoogt conversie op uw website.
  • Mogelijkheid tot meervoudige ondertekening.

Archiveren

Met Rabo eBusiness Archiveren biedt u uw klanten een manier om digitale overeenkomsten op te slaan.

  • Integratie met bestaande pakketten, zoals Microsoft Dynamics en Salesforce.
  • Veilig opslaan van overeenkomsten.
  • Met behoud van kwaliteit.

Hoe werkt Rabo eBusiness voor onze klanten?