Rabo eBusiness

Laat uw klanten veilig inloggen, identificeren, ondertekenen en archiveren

  • naadloos te integreren in uw website
  • klanten veilig laten inloggen en identificeren
  • digitale ondertekening voor uw klanten
  • verbetert de conversie van uw website

Online zakendoen met Rabo eBusiness

Rabo eBusiness ondersteunt meerdere inlog- en identificatiemethoden, bijvoorbeeld Facebook, Google of iDIN. Uw klanten kunnen dus zelf kiezen welke methode zij gebruiken. Daarnaast bieden wij ook ondertekenen en archiveren aan. U kiest de diensten die het beste bij uw bedrijf passen. Zo is Rabo eBusiness geheel naar eigen wens samen te stellen.

Inloggen

Altijd de nieuwste inlogmethoden

Identificeren

Zeker weten met wie u zaken doet

Ondertekenen

Ondertekenen van overeenkomsten

Archiveren

Veilige opslag van online documenten

Inloggen

Met Rabo eBusiness Inloggen biedt u uw klanten alle eenvoudige en veelgebruikte inlogmethoden op uw website, zoals iDIN, DigID, Facebook en LinkedIn.

  • altijd up-to-date
  • makkelijk uit te breiden met gewenste inlogmethoden
  • verschillende beveiligingsniveaus

Meer informatie over inloggen en identificeren met iDIN

Identificeren

Met Rabo eBusiness Identificeren biedt u uw tijdelijke personeel een eenvoudige en veilige manier om hun persoonlijke gegevens met u te delen.

  • zekerheid over de identiteit van uw (tijdelijke) personeel
  • verkorten van doorlooptijden op uw website

Ondertekenen

Met Rabo eBusiness Ondertekenen biedt u uw tijdelijke personeel de mogelijkheid om online documenten te ondertekenen.

  • vervangt papier
  • verhoogt conversie op uw website
  • mogelijkheid tot meervoudige ondertekening

Archiveren

Met Rabo eBusiness Archiveren biedt u uw tijdelijke personeel een manier om digitale overeenkomsten op te slaan.

  • integratie met bestaande pakketten, zoals Microsoft Dynamics en Salesforce
  • veilig opslaan van overeenkomsten
  • met behoud van kwaliteit

Hoe werkt Rabo eBusiness?