Rabo eBusiness

Laat uw klanten veilig inloggen, identificeren, ondertekenen en archiveren

  • naadloos te integreren in uw website
  • klanten veilig laten inloggen en identificeren
  • digitale ondertekening voor uw klanten
  • verbetert de conversie van uw website

Online zakendoen met Rabo eBusiness

Rabo eBusiness ondersteunt meerdere inlog- en identificatiemethoden, bijvoorbeeld Facebook, Google of iDIN. Uw klanten kunnen dus zelf kiezen welke methode zij gebruiken. Daarnaast bieden wij ook ondertekenen en archiveren aan. U kiest de diensten die het beste bij uw bedrijf passen. Zo is Rabo eBusiness geheel naar eigen wens samen te stellen.

Identificeren

Zeker weten met wie u zaken doet

Ondertekenen

Ondertekenen van overeenkomsten

Inloggen

Altijd de nieuwste inlogmethoden

Archiveren

Veilige opslag van online documenten

Inloggen

Met Rabo eBusiness Inloggen biedt u uw tijdelijke personeel alle eenvoudige en veelgebruikte inlogmethoden op uw website, zoals iDIN, DigID, Facebook en LinkedIn.

  • altijd up-to-date
  • makkelijk uit te breiden met gewenste inlogmethoden
  • verschillende beveiligingsniveaus

Meer informatie over inloggen en identificeren met iDIN

Identificeren

Met Rabo eBusiness Identificeren biedt u uw tijdelijke personeel een eenvoudige en veilige manier om hun persoonlijke gegevens met u te delen.

  • zekerheid over de identiteit van uw (tijdelijke) personeel
  • verkorten van doorlooptijden op uw website

Ondertekenen

Met Rabo eBusiness Ondertekenen biedt u uw tijdelijke personeel de mogelijkheid om online documenten te ondertekenen.

  • vervangt papier
  • verhoogt conversie op uw website
  • mogelijkheid tot meervoudige ondertekening

Archiveren

Met Rabo eBusiness Archiveren biedt u uw tijdelijke personeel een manier om digitale overeenkomsten op te slaan.

  • integratie met bestaande pakketten, zoals Microsoft Dynamics en Salesforce
  • veilig opslaan van overeenkomsten
  • met behoud van kwaliteit

Hoe werkt Rabo eBusiness?