Rabo eBusiness

Betrouwbaar en makkelijk digitaal identificeren en ondertekenen

  • optimaliseert uw werkprocessen
  • beperkt uw papierstroom
  • veilig, betrouwbaar en handig

Regel uw zaken veilig digitaal

Rabo eBusiness ondersteunt meerdere inlog- en identificatiemethoden, zoals iDIN, Google en Facebook.

Wat Rabo eBusiness doet voor uw branche?

  • Identificeren van nieuwe medewerkers
  • Beveiligde toegang tot gevoelige documenten
  • Digitaal ondertekenen van overeenkomsten

Identificeren

Zeker weten met wie u zaken doet

Ondertekenen

Ondertekenen van overeenkomsten

Inloggen

Altijd de nieuwste inlogmethoden

Archiveren

Veilige opslag van online documenten

Identificeren

Met Rabo eBusiness Identificeren biedt u uw tijdelijke personeel een eenvoudige en veilige manier om hun persoonlijke gegevens met u te delen.

  • zekerheid over de identiteit van uw (tijdelijke) personeel
  • verkorten van doorlooptijden op uw website

Ondertekenen

Met Rabo eBusiness Ondertekenen biedt u uw tijdelijke personeel de mogelijkheid om online documenten te ondertekenen.

  • vervangt papier
  • verhoogt conversie op uw website
  • mogelijkheid tot meervoudige ondertekening

Inloggen

Met Rabo eBusiness Inloggen biedt u uw tijdelijke personeel alle eenvoudige en veelgebruikte inlogmethoden op uw website, zoals iDIN, DigID, Facebook en LinkedIn.

  • altijd up-to-date
  • makkelijk uit te breiden met gewenste inlogmethoden
  • verschillende beveiligingsniveaus

Meer informatie over inloggen en identificeren met iDIN

Archiveren

Met Rabo eBusiness Archiveren biedt u uw tijdelijke personeel een manier om digitale overeenkomsten op te slaan.

  • integratie met bestaande pakketten, zoals Microsoft Dynamics en Salesforce
  • veilig opslaan van overeenkomsten
  • met behoud van kwaliteit

Contact

Rabobank