Bankpas vervangen

Bestel een nieuwe bankpas als uw pas kapot of versleten is. Of als u wilt starten met contactloos betalen. De oude pas wordt niet geblokkeerd.

  • Heeft u de Rabo Bankieren App op uw smartphone of tablet? Vraag de nieuwe pas dan aan via de app.
  • Heeft u nog een andere zakelijke bankpas waarmee u online bankiert? Log met deze pas in bij Rabo Internetbankieren en vervang de pas die kapot is. U heeft dan wel een Rabo Scanner nodig.
  • Uw nieuwe bankpas ontvangt u binnen drie werkdagen per post. Uw pincode blijft hetzelfde.

Regel het met de Rabo Bankieren App

Vraag direct een nieuwe pas aan via de app.
Snel, makkelijk en veilig op uw smartphone of tablet.

Ga naar de Apple Appstore

Ga naar de Google Playstore

Ga naar de Microsoft Appstore

Nieuwe bankpas telefonisch aanvragen

  • Heeft u geen andere zakelijke bankpas om in te loggen of wilt u liever telefonisch contact? Neem dan contact op met uw Rabobank.
  • Bent u in het buitenland? Bel dan +31 88 722 6767 (lokaal tarief).
  • Als u ons belt voor vervanging wordt uw oude bankpas wél geblokkeerd.

Wanneer ontvangt u uw bankpas?

  1. Vraagt u op werkdagen uw nieuwe pas aan voor 21.30 uur?
  2. Wij bieden de pas dan uiterlijk de volgende werkdagen om 18.00 uur aan bij PostNL.
  3. PostNL bezorgt uw nieuwe bankpas binnen 24 uur bij u thuis.

Wanneer krijgt u uw bankpas?

In dit schema ziet u wanneer uw bankpas bezorgd wordt:

Dag van aanvraag Bezorgdag bij aanvraag voor 21.30 Bezorgdag bij aanvraag na 21.30
Maandag Woensdag Donderdag
Dinsdag Donderdag Vrijdag
Woensdag Vrijdag Zaterdag
Donderdag Zaterdag Dinsdag
Vrijdag Dinsdag Woensdag
Zaterdag Woensdag Woensdag
Zondag Woensdag Woensdag

Contact

Rabobank