Hoe ziet het schadeproces eruit?

Wat u kunt verwachten van de Rabobank en Interpolis

Wij zijn trots op ons schadeproces. Geen ingewikkelde vragen, lange wachttijden of alle archiefkasten langs voor bonnetjes. Eén telefoontje naar Interpolis en het wordt geregeld. Natuurlijk worden er in enkele gevallen wel om nota’s gevraagd, daarom nemen wij u graag mee in het schadeproces.

Schade? Wij zorgen ervoor dat u snel weer verder kunt.

Meld schade altijd zo snel mogelijk. Interpolis is hiervoor dag en nacht bereikbaar.

Schade gemeld? Dit gebeurt er eerst.

U belt of mailt met Interpolis
Als u telefonisch schade meldt, spreekt u met een schadebehandelaar. Dient u uw schade digitaal in, dan zal de communicatie per e-mail gaan. De schadebehandelaar neemt uw schademelding in behandeling en zal u laten weten wat de vervolgstappen zijn.

De schadebehandelaar neemt uw schade in behandeling.
Zodra uw melding is binnengekomen hanteert Interpolis een afhandeltijd van maximaal tien werkdagen. Uw schade wordt beoordeeld. Bij akkoord wordt het bedrag binnen twee werkdagen op uw rekening gestort.

Wanneer is een schade-expert nodig?
In veel gevallen schakelt Interpolis een schade-expert in. De schade-expert kan u helpen met belangrijke beslissingen en kan uw vragen beantwoorden. Hij is uw aanspreekpunt en zal ervoor zorgen dat de schade zo snel mogelijk wordt afgehandeld. Als u het niet eens bent met de beslissing van de schade-expert, mag u zelf een expert inschakelen. Meer informatie vindt u op Interpolis.nl .

Wat als de schade hersteld moet worden?
Interpolis werkt samen met een landelijk netwerk van herstelbedrijven. Deze bedrijven zijn zorgvuldig geselecteerd op kwaliteit en vakmanschap. U hoeft dus niet zelf op zoek te gaan naar een herstelbedrijf. Het schadeherstelbedrijf neemt zelf contact met u op.

Contact

Rabobank