Beste klant/relatie,
Het coronavirus raakt inmiddels meer dan alleen onze gezondheid. De WHO spreekt over een pandemie en Corona raakt de wereldeconomie. De situatie brengt onzekerheid met zich mee en vanzelfsprekend maken we ons zorgen over wat er kan gebeuren. Het stelt u en onze medewerkers bloot aan nieuwe uitdagingen en dilemma’s, die we zo goed als mogelijk en met elkaar het hoofd moeten bieden.
Het belangrijkste blijft uw en onze gezondheid. Als bank hebben we bovendien de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat u gebruik kunt blijven maken van onze dienstverlening. Dat u in de winkel uw boodschappen kunt afrekenen, mobiel kunt blijven bankieren en gebruik kunt blijven maken van een Rabo Betaalverzoek.
Om dit te kunnen blijven garanderen, hebben wij voorzorgsmaatregelen getroffen en is onze dienstverlening aangepast aan de nieuwe situatie. Een situatie die met het huidige verloop van het virus nog in beweging is. Rabobank volgt daarbij richtlijnen van het RIVM en de overheid. Daarbij staan de gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers voorop. We dragen bij om verdere verspreiding van het coronavirus zoveel als mogelijk tegen te gaan.
Vooral nu moeten we oog hebben en houden voor elkaar. Als coöperatieve Rabobank zullen wij ook nu die stap extra blijven zetten voor onze klanten. We hebben er alle vertrouwen in dat we deze periode samen goed doorkomen.
Vriendelijke groet,
Wiebe Draijer