“Dit werkt sneller dan andere mobiele betaaloplossingen”

Een fijne gezichtsbehandeling, ontstressende massage of verzorgende manicure. Voor klanten van schoonheidsspecialiste Kaily Tiggeloven betekent elke beautybehandeling even heerlijk ontspannen. In de salon óf bij de klant thuis. En is het tijd om af te rekenen? Dan is dat altijd en overal zo gepiept dankzij Rabo Betaalverzoek.

Ondernemers over Rabo Betaalverzoek
Beauty on wheels

Wie: Kaily Tiggeloven
Bedrijf: Beauty on wheels & Beautysalon
Wat: Schoonheidsbehandelingen met 100% biologische en natuurlijke producten

Overal makkelijk afrekenen

“Ik werk meestal vanuit mijn schoonheidssalon. Maar als mensen weinig tijd hebben of niet voldoende mobiel zijn om mijn salon te bezoeken, pak ik mijn spullen en doen we de behandeling gewoon aan huis. Dit is een extra service die ik mijn klanten graag aanbied. Waar de behandeling ook plaatsvindt, afrekenen gaat altijd snel en eenvoudig via Rabo Betaalverzoek. Ik verstuur er zo’n zeventig per week. Ik ben er erg tevreden mee en mijn klanten zijn dat ook.”

Beauty on Wheels over Rabo Betaalverzoek

“Zelfs de dames van in de tachtig hebben een iPad, waarmee ze in een paar klikken betalen”

“Hiervoor maakte ik gebruik van een andere mobiele betaaloplossing. Maar de batterij van het apparaat was snel leeg en de verbinding viel regelmatig weg, waardoor het afrekenen een stuk trager ging. Gelukkig is dit met de betaalverzoeken verleden tijd. Ik merk dat mijn klanten dit ook makkelijker vinden. Iedereen heeft tegenwoordig een mobiele telefoon op zak. Ze zeggen ‘app me maar’, en dan maken ze het vaak direct over of anders zodra ze thuis zijn. Er komt geen pinpas of contant geld meer aan te pas. Dat laatste wordt vooral door mijn oudere klanten gewaardeerd. Want zelfs de dames van in de tachtig hebben een iPad, waarmee ze in een paar klikken kunnen afrekenen.”

Zelf regelen & Contact