De 4 belangrijkste verbeteringen in jouw Smart Pay dashboard
Misschien heb je het al gemerkt: het dashboard van jouw Rabo Smart Pay is verbeterd. Met name op het gebied van je dagelijkse gebruik maken een aantal aanpassingen het ondernemen voor jou makkelijker. We zetten de belangrijkste vier voor je op een rij.
1. Eenvoudig inloggen met face-ID of touch-ID
Inloggen op het dashboard kan net zo eenvoudig als internetbankieren: via het scannen van een QR-code met je Rabo Scanner. Heb je je Rabo Scanner niet bij je en wil je wel inloggen, dan kan dat dus nu ook snel en makkelijk met face- of touch-ID.
2. Dashboard groeit met je mee
Doordat het usermanagement is verbeterd, kun je als eigenaar nog beter bepalen waar medewerkers wel of niet toegang toe hebben. Heb je bijvoorbeeld vier locaties, dan kan je instellen dat een medewerker alleen de gegevens van één winkel kan zien.
Ook kun je nu het transactieoverzicht aanpassen in een vorm die voor jou het beste werkt. Zo kun je het aantal kolommen dat je wilt zien instellen of de volgorde ervan bepalen. Wil je eerst het bedrag zien en dan de datum of andersom? Je regelt het eenvoudig. Hetzelfde geldt voor de overzichten van omzetbijschrijvingen van iDEAL QR-codes, Betaalverzoek Plus of afstortingen.
3. Grafiek voor meer inzicht
Je omzet over de afgelopen dagen zie je terug in de grafiek rechtsboven in het scherm. Zo heb je meer inzicht. De komende periode zullen we in overleg met gebruikers ook andere grafieken toevoegen.
4. Ook in het Engels
Het dashboard is nu ook beschikbaar in het Engels. Daarmee is het toegankelijk voor een grotere groep gebruikers, zoals eventuele internationale collega’s.
Uiteraard gaan we door met het verder verbeteren van het dashboard van Rabo Smart Pay. Zodat het nog beter past bij jouw wensen en ondernemerschap. We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen!