Je Rabo OnlineKassa is gekoppeld

Je Rabo Onlinekassa is gekoppeld aan jouw webwinkel. Je klanten kunnen nu betalen via jouw Rabo OnlineKassa.

Toegang tot je oude dashboard

Je ontvangt vanaf nu geen nieuwe betaaltransacties meer in je oude Rabo Smart Pay. Zolang je oude Rabo Smart Pay nog actief is, heb je toegang tot het dashboard. In het dashboard kun je jouw oude transacties raadplegen en retourbetalingen blijven uitvoeren.

Wettelijk gezien heeft je klant 60 dagen de tijd om producten te retourneren. Als dit ook voor jouw webwinkel relevant is, adviseren wij je om de oude Rabo Smart Pay nog 60 dagen actief te houden. Na deze datum kunnen wij voor jou de oude kassa stopzetten.

Direct stopzetten van je oude Rabo Smart Pay

De eerste 4 maanden betaal je geen abonnementskosten voor Rabo OnlineKassa, maar wel voor je oude Rabo Smart Pay. Als je na 4 maanden beide kassa’s actief hebt staan, betaal je in deze periode 2 keer abonnementskosten. Als je dit wilt voorkomen, kun je ons opdracht geven Rabo Smart Pay direct stop te zetten. Je kunt je retourbetalingen dan tijdelijk via een overboeking doen.

Geef ons aan in welke maand je jouw oude Rabo Smart Pay stop wilt zetten. Als je dit doet in de eerste 20 werkdagen van de maand, kan dit de volgende maand ingaan.

Vragen?

Voor vragen over het stopzetten van je oude Rabo Smart Pay kun je contact opnemen met het Service Team Rabo Smart Pay. Telefonisch bereikbaar op +31 (088) 727 11 57 of via contact@smartpay.rabobank.nl.