Inzicht in Chargeback
Bij Rabobank begrijpen we dat elke transactie belangrijk is voor jouw onderneming. Soms kan het echter gebeuren dat een klant zijn geld terugvraagt, wat we een "chargeback" noemen. Een chargeback is het proces waarbij een kaarthouder zijn geld terugvraagt via zijn eigen bank. Dit kan gebeuren als er onenigheid is over een transactie, het product niet aan de verwachtingen voldoet, er vermoedens zijn van fraude, of andere redenen. Maar geen zorgen, we staan voor je klaar om je door dit proces te begeleiden.
Alles over chargeback
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.