Rabo Smart Pay dashboard support

In het Rabo Smart Pay Dashboard heb je een totaaloverzicht van al jouw online- en pinoplossingen. Op deze supportpagina vind je de hulpmiddelen om aan de slag te gaan met het dashboard.

Inloggen

Als de Rabo Smart Pay Overeenkomst voor jouw Rabo Smart Pay is ondertekend, kun je inloggen met je bankpas en Rabo Scanner. Je kunt nu ook via Rabo Internetbankieren in het dashboard inloggen. Je vindt deze link links in het menu onder ‘Betalen & Sparen’ > ‘Smart Pay’.

Zo werkt het dashboard

Binnen jouw Rabo Smart Pay Dashboard kun je zelf je onderneming (bedrijf) inrichten. Je kunt één of meerdere winkels aanmaken. Onder elke winkel maak je vervolgens een of meerdere verkooppunten aan. Een winkel kun je zien als de verzamelnaam voor jouw winkel(s). Het verkooppunt kun je zien als een plek waar je jouw product(en) of dienst(en) verkoopt aan je klant. Dit kunnen fysieke locaties zijn, maar ook webwinkels.

Bedrijf: Freek Holding B.V.

Winkel 1: De BandenvakmanWinkel 2 (optioneel): Autobedrijf Amsterdam
* Verkooppunt 1: Bandenvakman Amsterdam (fysieke winkel)* Verkooppunt 1: Autobedrijf Amsterdam(fysieke winkel)
* Verkooppunt 2: Bandenvakman.nl (webshop)* Verkooppunt 2: Autobedrijf.nl (webshop)

Per verkooppunt kun je producten aanvragen en beheren. Denk aan Rabo PinBox, Rabo SmartPin en Rabo OnlineKassa. Als je gebruikmaakt van één van onze pinoplossingen, sluit je ook makkelijk een Pinbundel af om kosten te besparen op je transacties. De Pinbundel kies je niet per verkooppunt, maar per winkel. Ook kies je zelf op welk niveau de omzet wordt uitbetaald: op contractniveau (alle winkels bij elkaar), op winkelniveau (alle verkooppunten bij elkaar per winkel), of op verkooppuntniveau (elk verkooppunt apart). Houd hier dus rekening mee bij het inrichten van jouw bedrijf in het Dashboard.

Veelgestelde vragen

Service en support

Op deze pagina krijg je uitleg over de meest voorkomende processen. Wil je meer uitgebreide informatie over je Rabo Smart Pay Dashboard? Zie dan onze uitgebreide Rabo Smart Pay handleiding:

Service & contact

Staat je vraag niet op onze supportpagina? Neem dan contact met ons op.

Telefoonnummer: +31 (088) 727 11 57. Bereikbaar op werkdagen van: 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. Onze chat service binnen het Rabo Smart Pay dashboard is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur. Klik hier om in te loggen E-mail: contact@smartpay.rabobank.nl.
phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer