Service in Rabo Business Banking

Als ondernemer moet jij je weleens aanpassen, dit geldt ook voor je bankzaken. Jij regelt makkelijk en snel je geldzaken waar en wanneer je maar wil. Ben je bijvoorbeeld je betaalpas kwijt, of wil je contact met een adviseur? Dit kan allemaal eenvoudig onder de vernieuwde knop Service in Rabo Business Banking.

Screenshot van de tab Service

Hulp nodig? Ontdek de mogelijkheden

Bovenin het scherm vind je opties om snel te navigeren naar bijvoorbeeld het aanvragen of juist blokkeren van je betaalpas. Ook bereik je ons snel via de chat. Zelfs wanneer het geen haast heeft laat je hier gerust je vraag achter en heb je antwoord wanneer jij dat nodig hebt. Ontdek zelf wat er nog meer kan.

Het menu in Rabo Business Banking is verbeterd

Al je geldzaken overzichtelijk naast elkaar. In Rabo Business Banking is het menu verbeterd: Overzicht, Producten, Inzicht, Store en Service.

Onder Overzicht blijf je alle lopende zaken, rekeningcourant- en/of bedrijfsspaarrekeningen zien. Heb je een financiering of verzekering dit vind je ernaast onder de knop Producten. Al je inkomsten en uitgaven vind je gecategoriseerd onder de knop Inzicht. Hier zie je direct hoe je bedrijf ervoor staat. In onze Store krijg je tips en suggesties over welke producten er bij jouw situatie passen.

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer