Van bestellingen tot financieringen
QIOX verandert de manier waarop horeca en retail met hun klanten communiceren, door de inzet van innovatieve interactieve kiosken. De samenwerking met Rabobank vereenvoudigt de financiering voor ondernemers die willen investeren in deze innovatieve technologie, waardoor het proces van klantbediening gestroomlijnd en verbeterd wordt. "Ik ken nog geen andere partij die de service van Rabobank op dezelfde manier aanbiedt."
Innovatie in klantbeleving
QIOX richt zich op het verbeteren van de klantbeleving door het inzetten van interactieve zelfbedieningskiosken. Deze zijn ontworpen om de interacties tussen klanten en bedrijven in de retail- en horecasector te vereenvoudigen. Met veel toepassingen, van het plaatsen van bestellingen tot het verkrijgen van productinformatie, wil QIOX een moderne, efficiënte en gebruikersvriendelijke oplossing bieden. “De jonge generatie kiest steeds vaker voor gemakkelijke, gezonde opties zoals poké bowl restaurants in plaats van chique restaurants. De toevoeging van kiosken in dit soort restaurants vereenvoudigt de bestelervaring voor de klant, maar zorgt er ook voor dat ondernemers hun efficiëntie kunnen verhogen,” aldus Jan Lommers, CEO en oprichter van QIOX.
Efficiëntie in de keuken
Verder is het ook zo dat kiosken het leven van het keukenpersoneel van dergelijke zaakjes eenvoudiger maken: “Tegenwoordig kun je ter plekke eten, snel iets afhalen, of online bestellen en ophalen; de kiosken zorgen voor efficiëntie in het bestelproces en helpen de keuken soepel te draaien, zonder onderbreking door spontane bezoekers. Dit leidt tot een efficiëntere organisatie en een betere productkwaliteit.”
Uitdagingen voor MKB-ondernemers
Jan spreekt veel ondernemers en merkt dat MKB-ondernemers vaak niet weten hoe ze hun zaken moeten financieren. “Het valt mij op dat er weinig bekend is over wat er allemaal komt kijken bij het runnen van een horecaonderneming. Er zijn heel veel partijen die maar een deel van de oplossing bieden en achteraf wordt de ondernemer geconfronteerd met heel veel kosten waar niet op is gerekend. Zo heb je de aankoop van hardware, zoals de kiosk, een tv-scherm, een printmachine voor de bonnetjes van de kiosk, maar dan ben je er nog niet. De orders moeten worden gedeeld met het werkscherm in de keuken zodat de koks weten wat ze moeten maken en dit moet samenkomen met de bestellingen aan de kassa. Voor dit soort koppelingen zijn verschillende plug-ins nodig. Dit is slechts een deel van de kosten waarmee een mkb’er in de horeca wordt geconfronteerd.”
Integratie van technologie
Moderne bedrijfsvoering vereist volgens Jan een goede integratie van technologie: “(HaaS) Hardware as a Service voor hardware, (SaaS) Software as a Service voor software, en (CaaS) Connectivity as a Service voor connectiviteit zijn essentieel voor een stabiele, cloud-gebaseerde omgeving. Deze diensten maken van jou een effectieve 'baas'.”
Over de samenwerking met Rabobank zegt Jan: Rabobank zorgt er met hun service voor dat je op een eerlijke manier geld krijgt, zonder dat je jouw omzet hoeft af te staan. Samen met Rabobank kunnen wij ervoor zorgen dat ondernemers vanuit ons klantportaal een zakelijke financiering kunnen afsluiten. Zo helpen we ondernemers met de aankoop van hun hardware en software met een betrouwbare partner. Dit maakt het instappen betaalbaar en transparant.”
Benieuwd hoe Rabobank Embedded Lending op jouw platform waarde toevoegt?
Onze partnership managers vertellen je er graag meer over!