Betaalpas niet activeren in deze situatie
Als je een zoekgeraakte of beschadigde betaalpas vervangt, kun je je nieuwe pas gelijk gebruiken.
Zo activeer je je zakelijke pas
1
Je nieuwe zakelijke betaalpas of OnlineKey, mobiele telefoon en Rabo Scanner.
2
Gebruik de nieuwe betaalpas en pincode in de Rabo Scanner om een code in te voeren voor activatie en volg de stappen.
3
Je oude betaalpas wordt geblokkeerd. Knip de magneetstrip en chip van de oude betaalpas door. Knip je oude betaalpas daarna in kleine stukjes. Zorg ervoor dat je naam, rekeningnummer en kaartnummer niet meer te lezen zijn. Gooi de stukjes weg bij het restafval.
Nieuwe pas activeren voor collega
Je kunt een nieuwe zakelijke betaalpas of Rabo OnlineKey voor een collega activeren als je:
Klik op 'Activeer de pas' hieronder en log in met je eigen pas.
Geactiveerde betaalpas of OnlineKey koppelen
Een Eigenaar of BeheerderPlus regelt dit in internetbankieren, niet in de Rabo App.
Selecteer een bestaande gebruiker en koppel de betaalpas bij het tabblad 'Toegang'.
Of voeg een nieuwe gebruiker toe.
Je hoeft niets te doen. De nieuwe betaalpas is automatisch gekoppeld.
Dit doen wij voor je. Neem contact met ons op.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden