Zakelijke betaalpas activeren

Activeer eerst je nieuwe zakelijke betaalpas of Rabo OnlineKey met nieuwe pincode.

Betaalpas niet activeren in deze situatie

Als je een zoekgeraakte of beschadigde betaalpas vervangt, kun je je nieuwe pas gelijk gebruiken.

Zo activeer je je zakelijke betaalpas

1
Pak de volgende spullen erbij

Nieuwe zakelijke betaalpas of OnlineKey, mobiele telefoon en Rabo Scanner.

2
Klik op 'Activeer je zakelijke betaalpas' hieronder

En volg de stappen.

3
Je ontvangt een activatiecode per sms

Op het mobiele nummer dat je eerder aan ons hebt doorgegeven. Heb je geen 06-nummer doorgegeven? Neem dan contact met ons op.

4
Je nieuwe betaalpas is nu geactiveerd

Nieuwe pas activeren voor collega

Je kunt een nieuwe zakelijke betaalpas of Rabo OnlineKey voor een collega activeren als je:

    wettelijk vertegenwoordiger van de organisatie bent de rol van BeheerderPlus in Rabo Business Banking hebt

Klik op 'Activeer de betaalpas voor een collega' hieronder en log in met je eigen pas.

Geactiveerde betaalpas of OnlineKey koppelen

    Zakelijke betaalpas of OnlineKey koppelen aan Beheerder of Functionaris
    Een Eigenaar of BeheerderPlus regelt dit in internetbankieren, niet in de Rabo App.
    Selecteer een bestaande gebruiker en koppel de betaalpas bij het tabblad 'Toegang'.
    Of voeg een nieuwe gebruiker toe.
    Zakelijke betaalpas koppelen aan Eigenaar of BeheerderPlus
    Je hoeft niets te doen. De nieuwe betaalpas is automatisch gekoppeld.
    OnlineKey koppelen aan Eigenaar of BeheerderPlus
    Dit doen wij voor je. Neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?