Activeer je zakelijke betaalpas direct
Wil je gelijk je zakelijke betaalpas activeren? Regel het via onderstaande knop.
OnlineKey koppelen
Zodra de Rabo OnlineKey geactiveerd is, moet je de pas koppelen aan de juiste medewerker. De Eigenaar en BeheerderPlus kunnen de Rabo OnlineKey koppelen voor de Beheerder en Functionaris. Dit kan alleen in internetbankieren en niet in de Rabo App. Ga hiervoor naar 'Profiel' en kies daarna voor ‘Gebruikersautorisaties’. De Rabo OnlineKey van de Eigenaar en BeheerderPlus kan een medewerker van de Rabobank activeren. Neem hiervoor contact met ons op. Een Rabo Wereldpas is automatisch gekoppeld.
Hoe activeer je een vervangende zakelijke betaalpas?
Als je een zoekgeraakte of beschadigde pas vervangt, hoef je de vervangende betaalpas niet te activeren.
Valse email of sms over pas activeren
Helaas zijn er valse berichten van criminelen in omloop. Let altijd goed op en klik nooit zomaar op een link. Lees meer over internetfraude via de link 'Meer over veilig bankieren'.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Contact' en kies 'Bel mijn bank'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer