Zakelijke betaalpas activeren
Je nieuwe zakelijke betaalpas of Rabo OnlineKey is binnen. Voordat je je nieuwe pas kunt gebruiken, moet je deze online activeren. Tijdens de aanvraag van de nieuwe betaalpas, is aangegeven wie deze activeert. Lees hier hoe dat werkt.
Activeer je zakelijke betaalpas direct
Je activeert je nieuwe zakelijke betaalpas zelf in internetbankieren. Leg het volgende klaar voordat je gaat activeren:
Ligt alles klaar? Regel het via onderstaande knop.
Rabo OnlineKey of betaalpas koppelen
Zodra de Rabo OnlineKey of betaalpas geactiveerd is, koppel je de pas aan de juiste medewerker. De Eigenaar en BeheerderPlus kunnen deze betaalpassen koppelen voor de Beheerder en Functionaris. Dit kan alleen in internetbankieren en niet in de Rabo App. Ga hiervoor naar 'Profiel' en kies daarna voor ‘Gebruikersautorisaties’. Je voert hier een nieuwe gebruiker op of selecteert een bestaande gebruiker. Je koppelt de betaalpas bij het tabblad 'Toegang'.
De Rabo OnlineKey van de Eigenaar en BeheerderPlus kan een medewerker van Rabobank activeren. Neem hiervoor contact met ons op. Een nieuwe betaalpas voor een Eigenaar of BeheerderPlus is automatisch gekoppeld.
Hoe activeer je een vervangende zakelijke betaalpas?
Als je een zoekgeraakte of beschadigde pas vervangt, hoef je de vervangende betaalpas niet te activeren.
Valse email of sms over betaalpas activeren
Helaas zijn er valse berichten van criminelen in omloop. Let altijd goed op en klik nooit zomaar op een link. Lees meer over internetfraude via de link 'Meer over veilig bankieren'.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.