Zakelijke betaalpas en OnlineKey activeren

Activeer eerst je nieuwe zakelijke betaalpas of Rabo OnlineKey met nieuwe pincode.

Betaalpas niet activeren in deze situatie

Als je een zoekgeraakte of beschadigde betaalpas vervangt, kun je je nieuwe pas gelijk gebruiken.

Zo activeer je je zakelijke pas

1
Pak de volgende spullen erbij

Je nieuwe zakelijke betaalpas of OnlineKey, mobiele telefoon en Rabo Scanner.

2
Klik op 'Activeer je zakelijke betaalpas' hieronder

Gebruik de nieuwe betaalpas en pincode in de Rabo Scanner om een code in te voeren voor activatie en volg de stappen.

3
Je nieuwe betaalpas wordt nu geactiveerd

Je oude betaalpas wordt geblokkeerd. Knip de magneetstrip en chip van de oude betaalpas door. Knip je oude betaalpas daarna in kleine stukjes. Zorg ervoor dat je naam, rekeningnummer en kaartnummer niet meer te lezen zijn. Gooi de stukjes weg bij het restafval.

Nieuwe pas activeren voor collega

Je kunt een nieuwe zakelijke betaalpas of Rabo OnlineKey voor een collega activeren als je:

    wettelijk vertegenwoordiger van de organisatie bent de rol van BeheerderPlus in Rabo Business Banking Pro hebt

Klik op 'Activeer de pas' hieronder en log in met je eigen pas.

Geactiveerde betaalpas of OnlineKey koppelen

    Zakelijke betaalpas of OnlineKey koppelen aan Beheerder of Functionaris
    Een Eigenaar of BeheerderPlus regelt dit in internetbankieren, niet in de Rabo App.
    Selecteer een bestaande gebruiker en koppel de betaalpas bij het tabblad 'Toegang'.
    Of voeg een nieuwe gebruiker toe.
    Zakelijke betaalpas koppelen aan Eigenaar of BeheerderPlus
    Je hoeft niets te doen. De nieuwe betaalpas is automatisch gekoppeld.
    OnlineKey koppelen aan Eigenaar of BeheerderPlus
    Dit doen wij voor je. Neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen