Zakelijk creditcard activeren

Je nieuwe zakelijke Rabo BusinessCard is binnen! Je kunt je zakelijke creditcard direct gebruiken nadat je deze hebt geactiveerd. Activeren kan op twee manieren, met je Rabo Scanner of met activatiecode op je telefoon. We leggen je uit hoe het werkt.

Activeer je creditcard direct

Je nieuwe Rabo BusinessCard activeer je eenvoudig in de Rabo App of internetbankieren.

Je creditcard activeren met activatiecode

Tip! Heb je ook een nieuwe zakelijke betaalpas ontvangen? Activeer dan eerst je betaalpas en daarna je Rabo BusinessCard.

Als je mobiele telefoonnummer bij aanvraag van de creditcard was geregistreerd, kun je de creditcard activeren met een activatiecode.

Ben je de wettelijk vertegenwoordiger in je organisatie of heb je de rol 'BeheerderPlus'? Dan activeer je de creditcard voor jezelf of voor collega’s uit je organisatie. Je bent de wettelijk vertegenwoordiger als je als bestuurder van je bedrijf bent ingeschreven in de Kamer van Koophandel. Ook sta je zo bij Rabobank geregistreerd. Ben je niet de wettelijk vertegenwoordiger of de 'BeheerderPlus' in je organisatie? Neem dan contact op met je wettelijk vertegenwoordiger of degene met de rol 'BeheerderPlus'. Die persoon kan je creditcard in één minuut voor je activeren.

Zo activeer je je creditcard met activatiecode

1
Log in in de Rabo App
2
Kies 'Creditcard'
3
Selecteer je nieuwe creditcard
4
Selecteer 'Verder met activeren'
5
Kies 'Sms versturen'

Je ontvangt nu een sms met een activatiecode

6
Vul de activatiecode in

Je nieuwe Rabo BusinessCard is nu geactiveerd

Nadat je creditcard is geactiveerd

Je creditcard is direct te gebruiken in binnen- en buitenland. Knip je de chip van je oude creditcard door. Deze heb je niet meer nodig. Gebruik je jouw creditcard voor betaaldiensten zoals Paypal? Vul daar dan je nieuwe creditcardgegevens in. Dit geldt ook voor abonnementen die je met je creditcard betaalt.

Pincode bij nieuwe Rabo BusinessCard

Is je oude creditcard stuk of beschadigd?

Dan krijg je geen nieuwe pincode bij je nieuwe creditcard. Je kunt gewoon je oude, vertrouwde code blijven gebruiken.

Is je oude creditcard verloren of gestolen?

Dan ontvang je een brief met je nieuwe pincode.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer