Voordat je gaat activeren
Afhankelijk van welke rol je in internetbankieren hebt, kun je een nieuwe creditcard activeren.
Dan activeer je de creditcard voor jezelf of voor collega’s.
Neem dan contact op met een collega die de rol van Eigenaar of BeheerderPlus heeft. Die persoon kan je creditcard voor je activeren.
Eerst nieuwe betaalpas activeren
Heb je ook een nieuwe zakelijke betaalpas ontvangen? Activeer dan eerst je betaalpas en daarna je Rabo BusinessCard.
Zo activeer je je zakelijke creditcard
En volg de stappen
Een bevestiging ontvang je per sms en e-mail
Creditcard activeren zonder internetbankieren of Rabo App
Wil je geen gebruikmaken van internetbankieren of de Rabo App? Neem dan contact met ons op om je creditcard te activeren.
Staat de te activeren creditcard op naam van iemand anders? Dan kun je deze alleen door ons laten activeren als je wettelijk vertegenwoordiger bent. Je bent wettelijk vertegenwoordiger als je als bestuurder van je bedrijf bent ingeschreven in de Kamer van Koophandel. Zo sta je ook bij ons geregistreerd.
Wil je wel gebruikmaken van internetbankieren of de Rabo App? Vraag dan Rabo Business Banking aan.
Nieuwe pincode
Of je wel of geen nieuwe pincode ontvangt, hangt af van de reden waarom je creditcard wordt vervangen.
Dan krijg je geen nieuwe pincode bij je nieuwe creditcard.
Dan ontvang je je nieuwe creditcard en nieuwe pincode. Deze worden apart van elkaar verstuurd.
Huidige pincode aanpassen
Is je pincode niet handig of wil je om een andere reden een nieuwe code? Verander dan je pincode bij een automaat van Geldmaat. Voer je huidige pincode in en kies voor de menu-optie ‘Pincode wijzigen’.